imhd.sk
Poprad-Tatry
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Bezbariérová doprava
S preukazom ŤZP
Preprava zvierat
Preprava bicyklov a lyží
Prepravný poriadok MHD Poprad
Prepravný poriadok železníc
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Takmer jasno
-3 °C
sk
English
Poprad-Tatry
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Update
› Osvieženie zo zasneženého Švajčiarska (3.8.2021)
Spodná stanica lanovej dráhy na medzistanicu Chantarella
Vozeň lanovej dráhy z rohu 1994
Trať prvého úseku (Chantarellabahn) začína tunelom
Vozeň lanovej dráhy z rohu 1994
Prvý úsek (Chantarellabahn) má dĺžku 451 m, prekonáva prevýšenie 157 m a má rozchod 1000 mm
Prvý úsek lanovej dráhy (Chantarellabahn) bol otvorený v roku 1913
Stanica Chantarella, kde sa stretávajú lanovky oboch úsekov
Jednotka lanovej dráhy z roku 1986 v hornej stanici
Horná stanica lanovej dráhy Corvigliabahn
Spodná stanica visutej lanovej dráhy na Piz Nair
Spodná stanica visutej lanovej dráhy na Piz Nair
Horný úsek (Corvigliabahn) je dlhý 1616 m, prekonáva prevýšenie 481 metrov a má rozchod 1600 mm
Na hornom úseku (Corvigliabahn) premávajú súpravy dvoch vozňov z roku 1986
Súprava vozňov má kapacitu 200 osôb (v čase pandémie COVID-19 bola znížená na 2/3 kapacity)
V roku 1986 bola pôvodná trať z roku 1928 kompletne prestavaná vrátane vybudovania nového tunelu
Pohľad cez zasnežené okno na výhybňu so širokým rozchodom 1600 mm
Výhybňa Chantarellabahn
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie