imhd.sk
Poprad-Tatry
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Bezbariérová doprava
S preukazom ŤZP
Preprava zvierat
Preprava bicyklov a lyží
Prepravný poriadok MHD Poprad
Prepravný poriadok železníc
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Oblačno
-4 °C
sk
English
Poprad-Tatry
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Update
› Milánske koľaje (5.3.2024)
Jedna z desiatich električiek Ventotto vyrobených firmou Officine Meccaniche Lodigiane (OML)
Električka Ventotto z roku 1928 a generálkovaná v roku 2014 je stále v prevádzke
Električková vozovňa Messina z roku 1912
Električková vozovňa Messina postavená v roku 1912
Električková vozovňa Messina
Električková vozovňa Messina
Električka Caproni radu 700 z rokov 1947 - 1948 slúžila v roku 2018 na prevoz piesku
Električky Caproni série 700 vyrobené v rokoch 1947 - 1948 slúžili do roku 1966, kedy boli preradené medzi technologické vozidlá - napríklad #705 preváža piesok
Električky Caproni série 700 vyrobené v rokoch 1947 - 1948 slúžili do roku 1966, kedy boli preradené medzi technologické vozidlá - napríklad #705 preváža piesok
Aj keď má Miláno rozsiahlu električkovú sieť, boli časy, keď bolo tratí v meste oveľa viac
Niektoré neprevádzkované trate sa dočkali obnovy, to však nie je prípad tejto trate
Električková trať na ulici Via Palestro zrušená niekedy medzi rokmi 1964 a 1975
Električková trať pozdĺž časti kanála Naviglio Grande bola presunutá na inú ulicu niekedy medzi rokmi 1980 a 1985
Električková trať pozdĺž časti kanála Naviglio Grande bola bola presunutá na inú ulicu niekedy medzi rokmi 1980 a 1985
Električková trať pozdĺž časti kanála Naviglio Grande bola presmerovaná do novej polohy niekedy medzi rokmi 1980 a 1985, stopy po starej trati boli viditeľné aj v roku 2018
Električková trať zrušená niekedy medzi rokmi 1948 a 1964 je viditeľná aj v roku 2018
Po trati na ulici Via delle Forze Armate prestali električkové linky jazdiť niekedy medzi rokmi 1964 a 1975, koľajnice však zostávajú aj pri opravách asfaltu zachované
Stopy po električkovej trati zrušenej niekedy medzi rokmi 1964 a 1975
Stopy po električkovej trati zrušenej niekedy medzi rokmi 1964 a 1975 a nevyužívaná trolejbusová trať
Električková odbočka do ulice Via Giovanni Pacini doslúžila niekedy po roku 1964
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie