imhd.sk
Poprad-Tatry
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Bezbariérová doprava
S preukazom ŤZP
Preprava zvierat
Preprava bicyklov a lyží
Prepravný poriadok MHD Poprad
Prepravný poriadok železníc
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Slabé sneženie
-3 °C
sk
English
Poprad-Tatry
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Update
› Zubačka k najvyššie položenej stanici v Európe (22.10.2017)
Jednotky BDhe 4/8 z roku 2002 a Bhe 4/8 z roku 2016 v spodnej stanici
Súprava Bhe 4/8 #224+223 smeruje k ľadovcu v pozadí
Depo Jungfraubahn v Kleine Scheidegg
Strubova ozubnica Jungraubahn-u
Súprava BDhe #216+213 prichádza do spodnej stanice Kleine Scheidegg
Strojvodca môže do motorových vozňov vojsť cez čelné dvere
Jungfraubahn bola postavená v rokoch 1896 - 1912
Interiér jednotky BDhe
Reklamná jednotka BDhe
Súprava #222+221 pri nemom svedkovi globálneho otepľovania
Súprava jednotiek Stadler BDhe v stanici Eismeer
Dopyt po jazde na Jungfraubahn je enormný, mnohé vozne obsadia organizované skupiny turistov
Najvyššie položená stanica v Európe - Jungfraujoch vo výške 3454 metrov nad morom
7,3 km z 9,3 km dlhej trate vedie v tuneli
Jednotky umožňujú výhľad do tunela aj pre pasažierov
Stanica Eigergletscher
Jungfraubahn je jednou zo štyroch železníc na svete využívajúcich trojfázovú sústavu, pričom jednotlivé fázy sú vedené v dvoch trolejových drôtoch a v koľaji
Trať je elektrifikovaná 3-fázovým striedavým prúdom 1125 V 50 Hz
Maximálny sklon trate je 250 ‰
Dodávka nových jednotiek umožnila do bežnej premávky nasadzovať už len výkonnejšie vozidlá vyrobené od roku 1992, čím sa od decembra 2016 skrátil cestovný čas z 52 na 35 minút
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie