imhd.sk
Poprad-Tatry
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Bezbariérová doprava
S preukazom ŤZP
Preprava zvierat
Preprava bicyklov a lyží
Prepravný poriadok MHD Poprad
Prepravný poriadok železníc
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Slabé sneženie
-3 °C
sk
English
Poprad-Tatry
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Update
› Dráhy ako z rozprávky na švajčiarsko-francúzskom pomedzí (22.8.2021)
Akumulátorová lokomotíva Ta 2/2 z roku 1952 na panoramatickej trati k priehrade Emosson
Stanica panoramatickej železničky Les Montuires
"Panoramatická" visutá lanová dráha
Vlak vedený akumulátorovou lokomotívou Ta 2/2 z roku 1952
Na Les Montuires sa prestupuje z pozemnej lanovej dráhy (v pozadí) na vláčik
V bežnej prevádzke slúžia len akumulátorové lokomotívy
Škrupiny pre 2 osoby vo vozňoch
Železnička umožňuje prepravu aj telesne postihnutým
Točňa s rozchodom 600 mm
Pôvodne stavebná železnica s rozchodom 600 mm bola vybudovaná na účely výstavby novej priehrady Emosson, ktorá bola dokončená v roku 1973
Na trati vedúcej pozdĺž strmého svahu je 6 tunelov
Na železničnej trati k priehrade Emosson je 6 tunelov
Trať vedie k priehrade, kam občas zavíta aj Tour de France
Železničná trať vedie k šikmému výťahu pod 180 metrov vysokým priehradným múrom
Prestup zo železničky na pohyblivý výťah
Dnešná turistická trať vedie na mieste pôvodnej trate, ktorá sa používala pri výstavbe starej priehrady z roku 1920
Pohyblivý výťah z roku 1991 ku korune hrádze
Pohľad z koruny hrádze na zvyšky pôvodnej železničnej trate, ktorá viedla až tesne k priehradnému múru
Železnička k priehrade Emosson pripomína modelovú železnicu
Šikmý výťah Minifunic a v pozadí stará visutá lanová dráha - oboje vedie k priehrade Emosson
Šikmý výťah nahradil monorail na rovnakom mieste
Tunel k nepoužívanej časti trate k priehrade
Vlak na úbočí strmého svahu
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie