imhd.sk
Poprad-Tatry
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Bezbariérová doprava
S preukazom ŤZP
Preprava zvierat
Preprava bicyklov a lyží
Prepravný poriadok MHD Poprad
Prepravný poriadok železníc
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Slabé sneženie
-3 °C
sk
English
Poprad-Tatry
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Update
› Najväčšie múzeum úzkorozchodných vozidiel v Európe (30.10.2018)
Parný rušeň MBG Todtnau z roku 1918 pôvodom zo zrušenej nemeckej trate Haspe - Voerde - Breckerfeld
Parný vlak na úzkorozchodnej muzeálnej železnici Blonay - Chamby, ktorá má najbohatšiu zbierku historických úzkorozchodných vozidiel v Európe
Interiér 1. triedy vozňa SIG / SAAS / MFO ABe 4/4 z roku 1908
Vozeň C 20 vyrobený firmou Chevalier, Chailus & Cie à Paris v roku 1865 jazdil pôvodne na železnici cez priesmyk Mont Cenis v Alpách na francúzsko-talianskom pomedzí
Vozeň SIG CF z roku 1890 jazdil na železnici Régional des Brenets (RdB)
Osobný vozeň vyrobený firmou Maschinenbau-Gesellschaft Basel v roku 1892 jazdil v sieti Tramways de Neuchâtel
Interiér osobného vozňa vyrobeného firmou Maschinenbau-Gesellschaft Basel v roku 1892, ktorý jazdil v sieti Tramways de Neuchâtel
Plošina osobného vozňa vyrobeného firmou Maschinenbau-Gesellschaft Basel v roku 1892, ktorý jazdil v sieti Tramways de Neuchâtel
Elektrický rušeň SLM / MFO Ge 4/4 jazdil vo výrobnom podniku Georg Fischer
Interiér vozňa SIG As z roku 1903, ktorý sa používal na Berninabahn
Vozeň SIG As z roku 1903, ktorý sa používal na Berninabahn
Rušeň SLM / CIE He 2/2 #2 z roku 1899 sa používal na trati Bex - Villars - Bretaye
Osobný vozeň SIG CF z roku 1900 jazdil na trati Aigle - Leysin
Osobný vozeň SIG CF z roku 1900 z trate Aigle - Leysin mal samostatné dvere do každého oddielu
Parný rušeň Krauss G 2/2 vyrobený v roku 1900 jazdil na talianskych tratiach Ferrara - Codigoro a Rimini - Novafeltria (obe s rozchodom 950 mm)
Motorový vozeň SIG / EGA BCFe 4/4 z roku 1903 jazdil na železnici MOB
V rámci múzea je možné nájsť aj technologické a posunovacie vozidlá ako napríklad Billard Dm 2/2 pôvodom zo SNCF
Niektoré vozne a rušne ešte len čaká rekonštrukcia
Elektrický rušeň SLM / MFO HGe 3/3 z roku 1926 jazdil na trati BOB
Križovatková výhybka na rozchode 1000 mm
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie