imhd.sk
Poprad-Tatry
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Bezbariérová doprava
S preukazom ŤZP
Preprava zvierat
Preprava bicyklov a lyží
Prepravný poriadok MHD Poprad
Prepravný poriadok železníc
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Slabé sneženie
-2 °C
sk
English
Poprad-Tatry
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Update
› Karlovarské lanovky (22.4.2017)
Zárez nikdy nedokončenej dráhy na vrch Tři kříže
Zárez nikdy nedokončenej dráhy na Tři kříže
Prístup k spodnej stanici lanovky Imperial vedie z domu na Divadelnom nám. cez 58 metrov dlhý tunel
Lanovku Imperial prevádzkuje miestny dopravný podnik
Lanová dráha Imperial (nazývaná aj Tunelová lanovka) bola vybudovaná v tuneli, aby nebolo nutné vykupovať drahé pozemky v centre Karlových Varov
Na lanovej dráhe Imperial pôvodne jazdili drevené vozne vyrobené firmou Ringhoffer (od roku 1961 s celokovovou karosériou od Tatry Smíchov)
Vozeň lanovky Imperial od podniku Konstal Chorzów z roku 1987 v prvom podzemnom systéme verejnej dopravy v Česku sprevádzkovanom už v roku 1907
Lanovka Imperial bola vybudovaná v rokoch 1905 - 1907 a rekonštruovaná v rokoch 1984 - 1986 poľskou firmou Budimex
Budova spodnej stanice lanovej dráhy Diana po necitlivej rekonštrukcii z čias socializmu
Lanovka Diana bola sprevádzkovaná v roku 1912 a neskôr rekonštruovaná poľskou firmou Budimex v rokoch 1984 - 1986
Interiér spodnej stanice lanovej dráhy Diana
Vozne lanovej dráhy vyrobené firmou Konstal Chorzów v roku 1988 nahradili pôvodné vozne z roku 1912 (od roku 1963 s novými skriňami)
Pohľad zo spodnej stanice lanovej dráhy Diana (Stará louka – Výšina přátelství)
Vozeň lanovej dráhy v strednej stanici Jelení skok
Horná stanica lanovej dráhy Diana
Lanovka Diana je čiastočne zaradená do systému MHD a jazdí v 15-minútových intervaloch
Horná stanica lanovej dráhy Diana
Pohľad na hornú stanicu lanovej dráhy Diana nad Karlovými Varmi
Lanová dráha Diana má dĺžku 437 m, prevýšenie 166 m, maximálny sklon 432 ‰ a rozchod 1000 mm
Pohľad na otvorenú stanicu Jelení skok na lanovej dráhe Diana
Stanica Jelení skok v pozadí s vyhliadkovou vežou pri hornej stanici lanovky Diana
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie