imhd.sk
Poprad-Tatry
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Bezbariérová doprava
S preukazom ŤZP
Preprava zvierat
Preprava bicyklov a lyží
Prepravný poriadok MHD Poprad
Prepravný poriadok železníc
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Slabé sneženie
-3 °C
sk
English
Poprad-Tatry
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Update
› Švajčiarske horské dráhy (20.10.2022)
Vzhľadom na využitie Locherovej ozubnice sú namiesto bežných výhybiek použité presuvne (na fotografii) a otočné výhybky
Jazda nadol so stiahnutými zberačmi maximálnou rýchlosťou 9 km/h
Horný úsek trate na Pilatus
Horný úsek sa nachádza priamo pod vrcholom Pilatus
Pod vrcholom Pilatus sa stretáva ozubnicová železnica a visutá lanová dráha
Pozemná lanová dráha má dĺžku 1550 metrov a vedie prevažne poliami
Abtova výhybňa na jedinom zachovanom úseku pozemnej lanovej dráhy k Stanserhornu
Visutá vs. pozemná
Kabrio-lanovka
Dvojpodlažná kabína visutej lanovej dráhy smeruje prázdna k vrcholu po skončení prevádzkovej doby
Vyhliadková lanovka na lúkami
Vozeň ozdobený kvetmi prechádza po prvom úseku pozemnej lanovej dráhy
Kľukatá trať do alpských hôr bola sprevádzkovaná v roku 1893 s parnou trakciou a elektrifikovaná v roku 1914
Rušeň SLM/Alioth He2/2 z roku 1910 (ex Wengeralpbahn #58)
Ukážka rôznych typov ozubníc na vrchole Schynige Platte: Strubova ozubnica
Ukážka rôznych typov ozubníc na vrchole Schynige Platte: Locherova ozubnica
Ukážka rôznych typov ozubníc na vrchole Schynige Platte: Riggenbachova ozubnica
Ukážka rôznych typov ozubníc na vrchole Schynige Platte: Abtova ozubnica
Ukážka rôznych typov ozubníc na vrchole Schynige Platte
Posunovanie vlaku na vrcholovej stanici
Aby trať prekonala veľké výškové rozdiely, kľukatí sa po svahoch
Vlak spoločnosti Berner Oberland-Bahnen vchádza do prestupnej stanice, odkiaľ sa pokračuje železničkou na Schynige Platte
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie