imhd.sk
Poprad-Tatry
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Bezbariérová doprava
S preukazom ŤZP
Preprava zvierat
Preprava bicyklov a lyží
Prepravný poriadok MHD Poprad
Prepravný poriadok železníc
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Jasná obloha
-5 °C
sk
English
Poprad-Tatry
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Slovensko a svet
›
Ázia
›
Japonsko
›
Regionálne dráhy a doprava
› Skyrail Midorizaka Line (Sukairēru Midorizaka-sen)
Skyrail už spieva svoju labutiu pieseň - v čase fotografovania mu zostával necelý rok prevádzky
Pohľad na úvodný úsek zo spodnej stanice, kde dráha nadväzuje na železničnú dopravu
Strata ziskovosti systému bude v roku 2024 viesť k jeho náhrade elektrobusmi
Ťažné lano nad koľajnicou visutej dráhy
Kabínka v mieste, kde sa odpája z lana a ďalší pohyb zabezpečujú lineárne motory
Kabínka v mieste, kde sa odpája z lana a ďalší pohyb zabezpečujú lineárne motory
Interiér gondoly pre 37 pasažierov
Celková dĺžka dráhy je 1,3 km
Kabína prichádza do stanice a je tu poháňaná lineárnymi motormi
Trať pripomína horskú dráhu a vedie cez obytnú štvrť
Horná stanica hybridného monorailu/lanovky
Gondola prichytená o koľajnicu a ešte neprichytená o lano
Dráha má celkovo tri stanice, toto je horná
Systém bol otvorený v roku 1998 pre development vo svahu nad železničnou stanicou
Gondoly dosahujú rýchlosť 25 km/h
Kombinácia zaveseného monorailu a visutej lanovej dráhy umožňuje prevádzku v sklone až 263 ‰ a súčasne v ostrých oblúkoch s minimálnym polomerom 30 m
Gondoly sú poháňané/brzdené ťažným lanom, ktorého obeh sa zapína len v určitých intervaloch podľa cestovného poriadku
Presúvanie gondoly v útrobách hornej stanice
Brána pri vstupe do gondoly
Na dráhe sú prevádzkované gondoly, ktoré sa v staniciach pripájajú na ťažné lano
Stredná stanica Midorinakamachi, kde sa gondoly odpájajú od ťažného lana a pohon zabezpečujú lineárne motory
Skyrail Midorizaka je kombináciou zaveseného monorailu a visutej lanovej dráhy
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie