imhd.sk
Poprad-Tatry
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Bezbariérová doprava
S preukazom ŤZP
Preprava zvierat
Preprava bicyklov a lyží
Prepravný poriadok MHD Poprad
Prepravný poriadok železníc
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Oblačno
-3 °C
sk
English
Poprad-Tatry
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Slovensko a svet
›
Ázia
›
Japonsko
› Kóči (高知市, Kōchi)
#202 z roku 1950
Električky radu 600 z prelomu 1950. a 1960. rokov boli v roku 2023 najrozšírenejším typom v Kóči
Dláždená trať v centre Kóči so zastávkou vybavenou prístreškom
Viaceré spoje končia ďaleko od poslednej zastávky a otáčajú sa na koľajových spojkách
Trať na koniec Gomenu prišla v roku 1925
Konečná stanica linky Gomen 11 km z centra Kóči
Odstavné plochy električiek pri konečnej linky Gomen
Nepoužívaná trať do bývalého depa v Ino
Cestovný poriadok električiek z mesta Ino
Konečná električiek v Ino vzdialená 11 km od centra Kóči
Trať v mestskej časti Asakura je jednokoľajná a v časti vedie aj v protismere voči autám
Kóči na začiatku roku 2023 prevádzkovalo len tri nízkopodlažné električky dvoch typov, na fotografii Hartram II (lokálny názov typu) z roku 2018
Východo-západná električková trať historicky pozostáva z dvoch liniek (tratí) formálne rozdelených v centre Kóči
Interiér električky z roku 1958
#612 s komixom Anpanman pri úzkych zastávkach ďalej od centra mesta
#617 z roku 1959
#205 z roku 1950 na koľajovej križovatke, kde sa pretínajú jediné dve trate v Kóči
Časť tratí v Kóči je zatrávnená
Linka Sanbashi má 3,2 km a vedie v priamke s jedným zalomením
Interiér električky z roku 1952
Konečná linky Sanbashi Line, ktorá bola otvorená v roku 1905 (rok po začiatku prevádzky tejto linky)
V Kóči mali aj v roku 2023 značné zastúpenie električky vyrobené ešte v 1950. rokoch, v tomto prípade #602 z roku 1957
Električka #910 z roku 1947 jazdila v Lisabone a do Kóči prišla v rámci projektu privezenia troch zahraničných vozidiel
Električka Hitachi #206 z roku 1952 a Naniwa Koki #631 z roku 1963
Električka SGP M2d #320 vyrobená v roku 1949 pôvodne jazdia v rakúskom Grazi
Depo električiek v Kóči
Električka #201 bola vyrobená v roku 1950 firmou Hitachi
Vozidlo typu Mo590 vyrobila firma Nippon Sharyo v roku 1957
Po príchode dvoch vozňov typu Mo590 z mesta Gifu, boli odstránené dvere na jednej strane pri kabíne na oboch koncoch električky
#591 z roku 1957 prichádza na konečnú pri železničnej stanici Kōchi
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie