imhd.sk
Poprad-Tatry
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Bezbariérová doprava
S preukazom ŤZP
Preprava zvierat
Preprava bicyklov a lyží
Prepravný poriadok MHD Poprad
Prepravný poriadok železníc
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Slabé sneženie
-2 °C
sk
English
Poprad-Tatry
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Slovensko a svet
›
Európa
›
Rumunsko
› București (Bukurešť)
#6817, B 817 STB, linka 783, Aeroport Henri Coandă
#2593, Aeroport Henri Coandă T1
Na linke M4 v Bukurešti premávajú staré súpravy Astra IVA
#184, linka 7, Piata Unirii
#4033, linka 32, Piața Regina Maria
Otokar nasleduje dvojicu trolejbusov
Otokar Kent C na linke 336
#4859, B 91 BPY, linka 448, Calea Bucureștilor
Ikarus/Astra 415.80T
Irisbus/Astra Citelis 12T
Mercedes-Benz O 530 Citaro pred železničnou stanicou
Na moste a pod ním zastávky električky, v podzemí zastávka metra
Pohyblivý chodník medzi zastávkou električky a severnou železničnou stanicou je 4 roky od dokončenia mimo prevádzky
Piliere mosta Pasaj Basarab
Stanica električky na moste Pasaj Basarab
Most dokončený v roku 2011 prepája dve štvrte mesta pre električky aj autá
Pôsobivé nástupište mosta Pasaj Basarab s električkou V3A-93
Fotografie z výstavby mosta Pasaj Basarab
Električka na moste Pasaj Basarab
Schému zastávok električkovej linky 1 pri vstupe na nástupište na moste dotvára špinavý odpadkový kôš
Sólo električka T4R
Mercedes-Benz O 530 Citaro pred Palácom parlamentu, bývalým Ceaușescovým palácom, ktorý je druhou najväčšou administratívnou budovou na svete
Mercedes-Benz O 530 Citaro pred Palácom parlamentu, bývalým Ceaușescovým palácom, ktorý je druhou najväčšou administratívnou budovou na svete
Ikarus/Astra 415.80T
Ikarus/Astra 415.80T vchádza do protismerného buspruhu
Irisbus/Astra Citelis 12T
Jednosmerná ulica s obojsmernou premávkou MHD v buspruhoch
Irisbus/Astra Citelis 12T
Reťazovkové trolejbusové trolejové vedenie
Interiér autobusu Mercedes-Benz O530 Citaro určenom na linku na letisko sa nelíši od interiéru iných autobusov tohto typu, ktorých je v Bukurešti tisíc
URAC/Faur V3A-93M na jednokoľajnom obratisku troch liniek
Bukurešť sa vydala cestou modernizácie tratí so zatrávnením
Čítačka čipových kariet od firmy AP Trans
Interiér električky T4R
Interiér električky T4R
T4R sa skrýva v kroví
Mercedes-Benz O530 Citaro na prestupnom uzle na periférii
Minibusy vykonávajúce dopravu balkánskeho typu čakajú na svojich zákazníkov na konečnej električiek
URAC V3A-93-M2000 (vľavo) a URAC/Faur V3A-93M (v strede) na jednom z prestupných uzlov
Električka URAC V3A-93-CH-PPC2 si aj po modernizácii - podobne ako aj iné vozidlá - zachovala svoje pôvodné evidenčné číslo
Interiér električky URAC V3A-93-CH-PPC2
Rýchlosť električiek je na mnohých tratiach obmedzená, a to aj na kvalitnejších tratiach, ako v tomto prípade
URAC V3A-93-CH-PPC2 na prestupnom termináli na okraji mesta
Rôzne typy zobrazovaných informácií v novších autobusoch Citaro
Obratisku chýba len niekoľko desiatok metrov, aby bolo funkčné
Obratisku chýba len niekoľko desiatok metrov, aby bolo funkčné
Električka a toaleta pre vodiča
Pre nedobudované obratisko sa električka URAC V3A-93-2S "otočí" na koľajovej spojke
Električka URAC V3A-93-2S po prestavbe na obojsmernú na dočasno-trvalej spojke
Interiér električky URAC V3A-93-2S upravenej v roku 2010 na obojsmernú s asymetricky umiestnenými dverami
URAC V3A-93-CH-PPC2
Zatiaľ čo autá prechádzajú križovatkou Obor v podzemí, električka zostáva na povrchu
Aj zastávka na sídlisku môže vyzerať dobre
Kryté nástupište električkovej zastávky Obor
Okružná trasa električkovej linky 1 obsahuje viacero prvkov moderných električkových tratí
Ikarus/Astra 415.80T na križovatke s električkovou traťou
URAC V3A-93 na jednej z radiálnych tratí
ITB V3 a trolejbus Irisbus/Astra Citelis 12T
Irisbus/Astra Citelis 12T na súbežnej trase s električkou
Ikarus/Astra 415.80T pod požiarnou vežou Foişorul de Foc
Interiér trolejbusu Irisbus/Astra Citelis 12T
Interiér trolejbusu Irisbus/Astra Citelis 12T
Interiér trolejbusu Irisbus/Astra Citelis 12T
Trolejbus Irisbus/Astra Citelis 12T
Ikarus/Astra 415.80T brázdi ulice Bukurešti
Ikarus/Astra 415.80T v zelenej časti Bukurešti
Interiér trolejbusu Ikarus/Astra 415.80T s maďarským elektronickým informačným systémom
Interiér trolejbusu Ikarus/Astra 415.80T so širokými zadnými dverami
Irisbus/Astra Citelis 12T v zajatí áut, ktoré v Bukurešti parkujú všade, kde sa to dá
Dva najpočetnejšie typy trolejbusov v roku 2015: Irisbus/Astra Citelis 12T a Ikarus/Astra 415.80T
Polámané koľajnice a všade sa tlačiace autá
URAC V3A-93 na zastávke
URAC V3A-93 na trati vo veľmi zlom stave
ITB V3 vychádza smerom od obratiska a vozovne
URAC V3A-93 prechádza cez cestu lemovanú na červeno natretými obrubníkmi
Zadná časť interiéru električky URAC V3A-93
Stav mnohých električkových tratí v Bukurešti je veľmi zlý
Zatrávnený otvorený koľajový zvršok
Bukurešť síce architektúrou veľmi nevynikne, zapôsobí však zeleňou
URAC V3A-93 na zelenej trati
URAC V3A-93-CH-PPC2 na zatrávnenej trati so zavlažovaním
URAC/Faur V3A-93M na zastávke bez vyvýšeného nástupišťa
URAC V3A-93 ako prvá v zhluku električiek stojacich v zápche
T4R na koľajovej križovatke
Kĺbová električka ITB V3 z roku 1978
Električka ITB V3
URAC V3A-93 po modernizácii z typu URAC V3A
Posledná z pôvodných električiek URAC V2A, ktorá bola v roku 1987 modernizovaná na typ URAC V3A-93-CH-PPC2, v spoločnosti taktiež modernizovanej električky URAC V3A-93
Električka URAC V3A-93-CH-PPC2 na linke 1 obsluhovanej najkapacitnejšími nízkopodlažnými vozidlami v hustom intervale
Súprava T4R prechádza popri provizórne vyzerajúcom nástupišti
Električka ITB V3
Súprava T4R
Nízkopodlažná električka Bucur LF
Interiér električky URAC V3A-93-CH-PPC2
Interiér električky URAC V3A-93-CH-PPC2
Jedna z najnovších električiek v Bukurešti v čase fotografovania: Bucur LF z roku 2014
Modernizovaná električka URAC V3A-93-CH-PPC2 na konečnej linky 1, ktorá sa odtiaľto vydáva na okružnú jazdu mestom dvomi smermi
Nízkopodlažná električka Bucur LF z roku 2014
Pohľad na električku Bucur LF vyrobenú v roku 2014 cez kabínu električky rovnakého typu
Ikarus/Astra 415.80T
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie