imhd.sk
Poprad-Tatry
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Bezbariérová doprava
S preukazom ŤZP
Preprava zvierat
Preprava bicyklov a lyží
Prepravný poriadok MHD Poprad
Prepravný poriadok železníc
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Slabé sneženie
-3 °C
sk
English
Poprad-Tatry
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Slovensko a svet
›
Európa
›
Spojené kráľovstvo Veľkej Británie a Severného Írska
›
Regionálne dráhy a doprava
› Crich Tramway Village (The National Tramway Museum)
Pohľad na plné haly električkového múzea krátko pred koncom návštevných hodín
Vlečné vozidlo konky pre Leamington & Warwick Tramways and Omnibus Company, ktoré bolo vyrobené v roku 1881
Jedna z posledných dvojpodlažných električiek vyrobených vo Veľkej Británii
Električka Brush Co. #1 z roku 1903 jazdila v meste Derby na atypickom rozchode 1219 mm
La Brugeoise PCC #1147 z roku 1958 slúžila v Haagu a v múzeu reprezentuje vývoj električiek v pevninskej Európe
Interiér spodného podlažia blackpoolskej električky z roku 1934 od firmy English Electric
Schody na horné podlažie blackpoolskej električky z roku 1934 od firmy English Electric
Množstvo električiek si vo Veľkej Británii vyrábali samotné dopravné podniky, čo je aj prípadom vozňa Sheffield Corporation Transport #264 z roku 1937
Prototyp #602 vyrobený firmou Charles H. Roe, Crossgates pre Leeds v čase plánovania podzemnej električkovej trate
Hala múzea s vystavenými električkami a tramvajami
Hala múzea s vystavenými električkami a tramvajami
Glasgowská električka #1115 vyrobená firmou Hurst Nelson, Motherwell v roku 1929
Električka United Electric Car Co. Ltd. #85 vyrobená v roku 1904 pre Bournemouth, kde mali trate rozchod 1067 mm
Odmetač snehu #96 vyrobený americkou firmou J.G. Brill & Co. pre belgický Brusel v roku 1905; vpravo električka #10 vyrobená firmou G.F. Milnes & Co. v roku 1902 pre malú prevádzku v Hill of Howth v írskom Dubline
Veža na montáž a údržbu trolejového vedenia
Vľavo jedna z prvých električiek vo Veľkej Británii, vpravo medzimestská vyhliadková električka
Dvojpodlažné tramvaje majú v Spojenom kráľovstve dlhú históriu, čoho dôkazom je aj vozeň konky #21 z roku 1890 vyrobený firmou Falcon Works pre Cardiff
Vozne konky, v popredí G F Milnes & Co. #8 z roku 1899 vyrobený pre Chesterfield Tramways Company
Čistenie električky Leeds City Transport #399 po dni strávenom v muzeálnej prevádzke
Najstarší dochovaný jednopodlažný autobus vyrobený britskou firmou - Leyland z roku 1913
Električka vlastnej stavby TARS / Brill 77E mala zaujímavý osud
Najstarší dochovaný jednopodlažný autobus vyrobený britskou firmou - Leyland z roku 1913
Autobus leyland z roku 1913, električka Gateshead & District Tramways #5 z roku 1927 a americká električka Third Avenue Railway System, Third Avenue and Sixty-fifth Street Repair Shop z roku 1939
Zbierka starých tramvají z rokov 1874, 1911 a 1903
„Električka slobody“ ako statický exponát v električkovom múzeu Crich Tramway Village
„Električka slobody“
Vozeň konky z roku 1874, ktorý bol vyrobený firmou Starbuck Car & Wagon Co
Električka Blackpool Corporation #166 z roku 1927 so "sťažňom" premávala na blackpoolskej promenáde
Bohatá zbierka múzea je umiestnená v krytých halách
Brush Electrical Engineering Company #180 z roku 1931 v spoločnosti električky Liverpool Corporation #869 z roku 1936
Glasgow Corporation #22 z roku 1922 a čistiaca električka vyrobená firmou Electric Railway & Tramway Carriage Works of Preston v roku 1902
Jedna z Blackpoolskych električiek s charakteristickými žiarovkami
Blackpoolske električky v depe (Brush Co. #630 z roku 1937 a English Electric #167 z roku 1928)
Podvozok v dielňach
Rekonštrukcia električky v dielňach
Problémom konských mestských dráh boli aj produkty koní - denne 15 kg trusu a 11,5 litra moču na jedného koňa
Týždenná spotreba koňa - využívaného napríklad ako ťažná sila mestskej konskej dráhy
Tyč na otáčanie tyčového zberača prichytená na ráme
Porovnanie prepravnej kapacity mestskej koľajovej dopravy
Interiér spodného podlažia električky Blackpool Corporation #40
Električky vyrobené spoločnosťou Leeds City Transport (#399 v roku 1925 a #345 v roku 1921) na začiatku muzeálnej trate
Koľajová splietka pod historickým Bowes-Lyon Bridge, ktorý sem bol presunutý a slúži (aj) pre fotografov
Union Construction Company #331 prichádza do výhybne v rámci zastávky
Zastávka električky Wakebridge s bambusovou tyčou na otáčanie tyčového zberača umiestnenou na stožiari trakčného vedenia
Interiér horného podlažia električky Blackpool Corporation #40 s výhľadom na anglický vidiek
Trať je na oboch stranách ukončená iba koľajovou spojkou, takže všetky električky musia byť obojsmerné
Električková dedina v Crich (čítaj krajč) vznikla pri bývalom lome v dobe rušenia električkových prevádzok v Spojenom kráľovstve
Blackpool Corporation #40 z roku 1926 vedľa klasickej britskej policajnej búdky a lampy s vlčím makom
Union Construction Company #331 z roku 1930 pôvodne jazdila v okolí Londýna
Bristol LWL6B / ECW B39R
Brush Co. "Aston" z roku 1904
Električka Reichsbahnausbesserungswerk TZ69 #3006 z roku 1969 pôvodom z Berlína
English Electric Company #167 z roku 1928 pôvodom z Blackpoolu a Leeds City Transport #345 z roku 1921
Električka #22 z roku 1922 pôvodom z Glasgowa
Električka #22 z roku 1922 pôvodom z Glasgowa
Električka #1282 z roku 1940 pôvodom z Glasgowa
Vyhliadková električka 166 z roku 1920 pôvodom z Nottinghamu
Električka #1282 z roku 1940 pôvodom z Glasgowa
Vyhliadková električka 166 z roku 1920 pôvodom z Nottinghamu
Električka #602 z roku 1953 z Leedsu
„Električka slobody“ Ringhoffer #180 z Prahy
Električka #68 vyrobená v roku 1919 pre Paisley
Električka #60 pôvodom z afrického Johnannesburgu vyrobená v roku 1905 vo Veľkej Británii
Električka #35 z roku 1948 premávala pôvodne v Edinburghu
Električka #510 z roku 1950 pôvodom zo Scheffieldu
„Električka slobody“ v prevádzke v britskom Národnom električkovom múzeu
„Električka slobody“ vo svojom novom pôsobisku
„Električka slobody“ v prevádzke v britskom Národnom električkovom múzeu
Škody na električkovej infraštruktúre spôsobené nemeckým bombardovaním Veľkej Británie počas 2. svetovej vojny
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie