imhd.sk
Poprad-Tatry
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Bezbariérová doprava
S preukazom ŤZP
Preprava zvierat
Preprava bicyklov a lyží
Prepravný poriadok MHD Poprad
Prepravný poriadok železníc
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Slabé sneženie
-3 °C
sk
English
Poprad-Tatry
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Slovensko a svet
›
Európa
›
Švajčiarsko
›
Regionálne dráhy a doprava
› Standseilbahn Schwyz – Stoos (SSSF)
Horná stanica lanovej dráhy
Začiatok extrémneho klesania je v tuneli
Otočný segment vozňa lanovky
Zahmlený pohľad na spodnú stanicu
Interiér segmentu kabíny
Lanovka dosahuje maximálne stúpanie 110 %, čo zodpovedá uhlu 47,7°
Vozne pôvodnej lanovky na Stoos čakajú na svoj ďalší osud
V dráhe pôvodnej pozemnej lanovky vedie modré potrubie
Spodná stanica pôvodnej pozemnej lanovky na Stoos zrušenej v roku 2017
Hneď za spodnou stanicou lanovka prudko stúpa nahor
Hneď za spodnou stanicou lanovka prudko stúpa nahor
Zastávka autobusu pri najstrmšej pozemnej lanovke na svete
Pôvodná pozemná lanová dráha do obce Stoos so stúpaním 781 ‰ a dvoma tunelmi
Stará Stoosbahn bola v decembri 2017 nahradená novou
Maximálna rýchlosť na pôvodnej Stoosbahn sprevádzkovanej v roku 1933 bola 18 km/h
Trať pôvodnej Stoosbahn s rozchodom 800 mm a maximálnym stúpaním 781 ‰
Horná stanica pôvodnej Stoosbahn, ktorá skončila prevádzku v decembri 2017
Lanovka sa blíži do hornej stanice
Lanovka v časti vedenej po teréne
Rozchod novej lanovej dráhy je 1200 mm
Zatiaľ čo stará lanovka končila v spodnej časti obce Stoos ďaleko od lyžiarskeho areálu, nová lanovka vedie priamo ku vlekom
Kabíny (segmenty) vozňa sa naklápajú podľa stúpania
Vozne lanovej dráhy dosahujú maximálnu rýchlosť 36 km/h
Vozeň lanovej dráhy odchádza smerom nadol
Segment vozňa lanovej dráhy Stoosbahn
Interiér vozňa lanovej dráhy Stoosbahn
Vzhľadom na extrémny sklon lanovej dráhy si jednotlivé segmenty vozňa v stúpaní zacláňajú, a tak je výhľad pre personál možný len prostredníctvom kamery
Priestor medzi prvým segmentom vozňa a nosičom lyží
Nosič na lyže v čele vozňa lanovky
Ovládacie prvky vo vozni lanovej dráhy
Uzatvárateľné nástupište v spodnej stanici
Nová lanová dráha Schwyz - Stoos má dĺžku 1740 metrov
Nová lanová dráha Schwyz - Stoos je so stúpaním 1110 ‰ najstrmšou pozemnou lanovou dráhou na svete
Spodná stanica novej pozemnej lanovej dráhy Schwyz - Stoos, ktorá bola otvorená v decembri 2017
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie