imhd.sk
Poprad-Tatry
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Bezbariérová doprava
S preukazom ŤZP
Preprava zvierat
Preprava bicyklov a lyží
Prepravný poriadok MHD Poprad
Prepravný poriadok železníc
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Jasná obloha
6 °C
sk
English
Poprad-Tatry
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Slovensko a svet
›
Európa
›
Švajčiarsko
›
Regionálne dráhy a doprava
› Chemin de fer-musée Blonay – Chamby (BC)
Posunovací rušeň StStZ / MFO z roku 1935 slúžil v zurišskej MHD
Električka SWS / SAAS Ce 2/3 jazdila v lausannskej električkovej sieti
Pôvodom ženevská električka SIG / S&H Fe 4/4 z roku 1911
Križovatková výhybka na rozchode 1000 mm
Elektrický rušeň SLM / MFO HGe 3/3 z roku 1926 jazdil na trati BOB
Niektoré vozne a rušne ešte len čaká rekonštrukcia
Električkový vlečniak SIG z roku 1930 premával na bývalej električkovej trati spájajúcej mestá Vevey, Montreux a Villeneuve, neskôr na trati Bex–Villars–Bretaye
Električkový vlečniak SIG z roku 1920 jazdil v Ženeve
Osobný vozeň SWS BC z roku 1902 jazdil na železnici CEV, s ktorou je múzeum priamo spojené
Hasičská električka SWS / MFO Xe 2/2 z roku 1915, ktorá jazdila v dnes už neexistujúcej električkovej sieti v meste Biel / Bienne (Tramway de Bienne - TrB)
V rámci múzea je možné nájsť aj technologické a posunovacie vozidlá ako napríklad Billard Dm 2/2 pôvodom zo SNCF
Električka SWS / MFO Ce 2/2 z roku 1914 pôvodom z Bernu
Električka SIG / EGA Ze 2/2 z roku 1914 jazdila na dnes už nejestvujúcej sieti firmy Rheintalische Strassenbahn (RhSt) vo Švajčiarsku
Motorový vozeň SIG / EGA BCFe 4/4 z roku 1903 jazdil na železnici MOB
Parný rušeň Krauss G 2/2 vyrobený v roku 1900 jazdil na talianskych tratiach Ferrara - Codigoro a Rimini - Novafeltria (obe s rozchodom 950 mm)
Električka SIG / MFO Ce 2/2 z roku 1911 jazdila v Neuchâteli
Osobný vozeň SIG CF z roku 1900 z trate Aigle - Leysin mal samostatné dvere do každého oddielu
Osobný vozeň SIG CF z roku 1900 jazdil na trati Aigle - Leysin
Rušeň SLM / CIE He 2/2 #2 z roku 1899 sa používal na trati Bex - Villars - Bretaye
Vozeň SIG As z roku 1903, ktorý sa používal na Berninabahn
Interiér vozňa SIG As z roku 1903, ktorý sa používal na Berninabahn
Elektrický rušeň SLM / MFO Ge 4/4 jazdil vo výrobnom podniku Georg Fischer
Parný rušeň SLM G 2/4 z roku 1882 jazdil v tramvajovej sieti vo francúzskom Mulhouse
Plošina osobného vozňa vyrobeného firmou Maschinenbau-Gesellschaft Basel v roku 1892, ktorý jazdil v sieti Tramways de Neuchâtel
Interiér osobného vozňa vyrobeného firmou Maschinenbau-Gesellschaft Basel v roku 1892, ktorý jazdil v sieti Tramways de Neuchâtel
Osobný vozeň vyrobený firmou Maschinenbau-Gesellschaft Basel v roku 1892 jazdil v sieti Tramways de Neuchâtel
Vozeň SIG CF z roku 1890 jazdil na železnici Régional des Brenets (RdB)
Vozeň C 20 vyrobený firmou Chevalier, Chailus & Cie à Paris v roku 1865 jazdil pôvodne na železnici cez priesmyk Mont Cenis v Alpách na francúzsko-talianskom pomedzí
Interiér 1. triedy vozňa SIG / SAAS / MFO ABe 4/4 z roku 1908
Interiér 2. triedy vozňa SIG / SAAS / MFO ABe 4/4 z roku 1908
Elektrický motorový vozeň SIG / SAAS / MFO ABe 4/4 z roku 1908 pôvodom z Berninabahn
Vozeň SWS C Giardiniera z roku 1911 jazdil na dnes už zrušenej trati Lugano–Cadro–Dino (LCD)
Muzeálna trať má dĺžku 2,95 km a nachádza sa na nej viadukt aj tunel
Parný vlak na úzkorozchodnej muzeálnej železnici Blonay - Chamby, ktorá má najbohatšiu zbierku historických úzkorozchodných vozidiel v Európe
Súprava postavená zo starších vozňov vedľa parného vlaku
Parný rušeň MBG Todtnau z roku 1918 pôvodom zo zrušenej nemeckej trate Haspe - Voerde - Breckerfeld
Stretnutie jednotky Stadler SURF ABeh 2/6, modernizovaných vozňov a parného rušňa #105 muzeálnej trate Blonay - Chamby na stanici v Blonay
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie