imhd.sk
Poprad-Tatry
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Bezbariérová doprava
S preukazom ŤZP
Preprava zvierat
Preprava bicyklov a lyží
Prepravný poriadok MHD Poprad
Prepravný poriadok železníc
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Jasná obloha
-9 °C
sk
English
Poprad-Tatry
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Slovensko a svet
›
Amerika
›
Spojené štáty americké (USA)
›
Massachusetts
› Boston
Trolejbus Neoplan/Škoda je odstavený na Waterhouse Street
#4112, Waterhouse St.
Ľavá strana trolejbusu Neoplan USA AN440LF ETB s výzbrojou Škoda
Ventilátor na stanici metra priviazaný reťazou
Obratisko električiek Boston College
Zub času sa podpísal na električke Kinki-Sharyo, tá je však stále v prevádzke s cestujúcimi
Súprava AnsaldoBreda + Kinki-Sharyo vychádza na električkovú trať, ktorá je v strede predelená zábradlím
Súprava AnsaldoBreda + Kinki-Sharyo vyčkáva na odchod z konečnej Boston College
Súprava AnsaldoBreda + Kinki-Sharyo v miestach bývalého rozvetvenia električkovej siete na linky A a B
NABI 40-LFW CNG ako autobusová náhrada za električky
Bývalé električkové depo Watertown
New Flyer D40LF nahradzuje trolejbus počas výluky
NABI 40-LFW CNG s reklamou
Duobusy Neoplan DMA LF / Škoda Electric majú upravený interiér na účely umiestnenia batožín, keďže jazdia najmä na letisko
Neutešený stav autobusu Neoplan AN460LF
Neoplan AN460LF z roku 2003 v priestoroch, kadiaľ pôvodne cez centrum viedla diaľnica na estakáde
Neoplan AN460LF na autobusovej vetve Striebornej linky, ktorá však s trolejbusovou vetvou rovnakej linky nemá žiadnu spoločnú zastávku, keďže každá vetva končí na inej strane South Station
Vestibul South Station s odchodmi regionálnej aj diaľkovej železničnej dopravy
Na South Station končí regionálna aj diaľková železničná doprava a nad ňou aj diaľkové autobusové linky
Zalomenie vozňa Hawker-Siddeley / General Electric
Vstup do vozňa Hawker-Siddeley / General Electric
Interiér vozňa Hawker-Siddeley / General Electric
Pracovisko strojvodcu vo vozni Hawker-Siddeley / General Electric
Oranžová linka bola v roku 2014 obsluhovaná výlučne vozňami Hawker-Siddeley / General Electric vyrobenými v rokoch 1979 - 1981
Konečná Oranžovej linky Oak Grove
Ani americká vlajka neuchránila vozne metra pred koróziou
Hrdzavý vozeň metra vrátane loga bostonského dopravného podniku
Ani bostonskému metru sa nevyhýbajú bezdomovci
Interiér vozňa metra Oranžovej linky vyrobeného firmou Hawker-Siddeley / General Electric
Zaoblená súprava Červenej linky metra
Duobus Neoplan DMA LF / Škoda Electric na konečnej v centre mesta, nad ktorou sa nachádza železničná a autobusová stanica
NABI 60-BRT CNG na letiskovej doprave
NABI 60-BRT CNG na linke určenej pre zamestnancov letiska sa blíži na terminál E
Pracovisko vodiča autobusu NABI 60-BRT CNG
Nový autobus NABI 42-BRT CNG ako jeden z exkluzívnej flotily jazdiacej na letisku
Duobus Neoplan DMA LF / Škoda Electric s mohutným diesel-agregátom na konečnej na letisku
Informácia pre cestujúcich duobusu Neoplan DMA LF / Škoda Electric hovorí o tom, že budú počuť nabehnutie agregátu a vozidlo bude pokračovať na naftový pohon
Duobus Neoplan DMA LF / Škoda Electric prichádza z centra mesta
Natrolejovanie duobusu Neoplan DMA LF / Škoda Electric
Duobusy Neoplan DMA LF / Škoda Electric idúce na naftu
Duobus Neoplan DMA LF / Škoda Electric prechádza pod budovou na ceste do vozovne
Duobusy Neoplan DMA LF / Škoda Electric jazdia v Bostone od roku 2004
Stretnutie duobusov Neoplan DMA LF / Škoda Electric
Koniec zatrolejovaného úseku znamená pre duobus Neoplan DMA LF / Škoda Electric prechod na pohon pomocou diesel-agregátu
Duobus Neoplan DMA LF / Škoda Electric ide v tuneli pod centrom mesta na elektrinu, aby v ňom neprodukoval splodiny
Podzemná stanica nosných trolejbusových liniek predávajúcich sa pod značkou Silver Lines
Duobus Neoplan DMA LF / Škoda Electric v zatrolejovanom tuneli pod centrom mesta
Stretnutie dvoch generácií vozňov Červenej linky metra (Adtranz a UTDC) na konečnej stanici
ElDorado E-Z Rider II Max pred budovou Massachusetts Institute of Technology
NABI 40-LFW CNG na jednej z nosných (alebo po bostonsky kľúčových) liniek MHD
Turistický autobus obsluhuje aj campusy známych vysokých škôl Harvard a MIT
Turistický autobus pri budove vysokej školy MIT
Služba MHD určená pre zdravotne postihnutých umožňuje privolať si minibus priamo k bydlisku
Trojvozňový vlak zložený z električiek Kinki-Sharyo / Adtranz (Typ 7.5) + AnsaldoBreda (Typ 8) + Kinki-Sharyo / Adtranz (Typ 7.5)
Trojvozňový vlak zložený z električiek Kinki-Sharyo / Adtranz (Typ 7.5) + AnsaldoBreda (Typ 8) + Kinki-Sharyo / Adtranz (Typ 7.5)
Vetva Zelenej linky do Riverside vedie po segregovanej trati cez lesy a parky
Talianske električky AnsaldoBreda pri dodaní zápasili s problémami, medzi ktoré patrilo aj časté vykoľajovanie sa
Typ 7.5 (Kinki-Sharyo / Adtranz) je vzhľadovo podobný Typu 7, vyrobený však bol až v roku 1997, kedy už boli vysokopodlažné vozidlá imitujúce dizajn PCC viac než nemoderné
Súprava električiek Typ 8 + Typ 7.5 vychádza z podzemnej časti električkovej siete
Trojvozňová súprava vchádza do podzemia
Súprava električiek Kinki-Sharyo + AnsaldoBreda + Kinki-Sharyo
Trojvozňové električkové vlaky dĺžky 66 metrov sú označené tabuľkou za čelným sklom
V každom vozni električkovej súpravy sa nachádza vodič, ktorý otvára a zatvára dvere a predáva cestovné lístky
Trojvozňový električkový vlak je na bostonských koľajach výnimkou
Japonské električky Kinki-Sharyo s americkou elektrickou výzbrojou sa v Bostone osvedčili
Bostonský električkový Typ 8 (AnsaldoBreda / Bombardier) čakajúci na náhradné diely obkľúčený Typom 6 vľavo (Boeing-Vertol) a Typom 7.5 vpravo (Kinki-Sharyo / Adtranz)
Električky Boeing-Vertol dodávané v rokoch 1976 - 1978 boli pre poruchovosť neobľúbené a v prevádzke nestrávili viac ako 30 rokov
Električky sú spájané do súprav dvoch rôznych typov tak, aby mal každý vlak aj nízkopodlažnú časť
Električková rýchlodráha pri Riverside
Školský autobus Thomas Saf-T-Liner EFX
Električková súprava AnsaldoBreda + Kinki-Sharyo
Do starších električiek sa imobilní cestujúci mohli na ulici dostať iba prostredníctvom rámp umiestnených na začiatku alebo konci zastávky
Japonské 22-metrov dlhé električky Kinki-Sharyo boli vyvinuté špeciálne pre Boston
Neoplan AN460 LF na trase súbežnej s električkovou dopravou
Peší priechod cez električkovú trať s upozornením pre chodcov
Električková trať so zeleňou
Segregovaná električková trať uprostred aleje so súpravou Kinki-Sharyo + AnsaldoBreda AKA Typ 7 + Typ 8
Jedna z posledných zastávok električiek, kde sa do vozidla nastupuje priamo z vozovky
Dva typy koľajníc použité na električkovej trati uprostred ulice
Električky AnsaldoBreda bostonského označenia Typ 5 mali 8-ročný zákaz prevádzky na tejto trati kvôli častým vykoľajeniam
NABI 40-LFW CNG
Neoplan AN460 LF ako permanentná náhrada za električky
NABI 40-LFW CNG ide križovať električkovú trať
Upozornenie pre vodičov na električkovú zastávku
Súprava AnsaldoBreda + Kinki-Sharyo idúca stredom ulice podobne ako kedysi v mestách USA jazdila väčšina električiek
Upozornenie pre vodičov automobilov, že sú povinní zastaviť, ak električka naberá cestujúcich
Neoplan AN460 LF nahradil električky na zrušenej trati a premáva súbežne s traťou, ktorá zrušená nebola
Školský autobus púšťa súpravu električiek vychádzajúcu z obratiska v miestach, kde sa pôvodne napájalo pokračovanie električkovej trate
Konečná električiek Heath Street
Zastávkový označník Zelenej linky na tých málo zastávkach, ktoré sú umiestnené na vozovke v rámci ulice
Interiér električky Kinki-Sharyo / Westinghouse
Automaty na cestovné lístky v podzemnej stanici električky
Autobus NABI 42-BRT CNG jazdiaci medzi letiskom a luxusnými hotelmi
Pohľad na obe podlažia stanice metra Harvard (hore smer z Bostonu, dole smer do Bostonu)
Trolejbus Neoplan AN440 LF/ETB / Škoda Electric na okruhu okolo parku
TMC RTS T80 206 z roku 1994
Trolejbus Neoplan AN440 LF/ETB / Škoda Electric smeruje do tunela
Trolejbus Neoplan AN440 LF/ETB / Škoda Electric
Trolejbus Neoplan AN440 LF/ETB / Škoda Electric supluje pôvodne električkovú dopravu
Trolejbus Neoplan AN440 LF/ETB / Škoda Electric
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie