imhd.sk
Poprad-Tatry
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Bezbariérová doprava
S preukazom ŤZP
Preprava zvierat
Preprava bicyklov a lyží
Prepravný poriadok MHD Poprad
Prepravný poriadok železníc
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Jasná obloha
6 °C
sk
English
Poprad-Tatry
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Slovensko a svet
›
Európa
›
Švajčiarsko
›
Regionálne dráhy a doprava
› Brienz – Rothorn-Bahn (BRB)
Horná stanica BRB
Trať Brienz-Rothorn-Bahn sa šplhá alpským údolím
Napúšťanie vody do parnej lokomotívy
Parná lokomotíva z roku 1992
#B3, Brienz
Parný rušeň z ozubnicovej dráhy BRB vystavený v Berne
Na fotografii nie je znázornené zariadenie na likvidáciu vozňov ozubnicovej železnice ich spúšťaním po svahu z výšky 2244 metrov, ale krátka nákladná lanová dráha do hotela, ktorá umožňuje prepravu nákladov z vlakov
Vrcholová stanica ponorená v hmle
Vlak s lokomotívou SLM z roku 1992 na vrcholovej stanici
Galéria na trati pod vrcholom
Stúpanie trate k svojmu najvyššiemu bodu vo výške 2244 m n. m.
Osobné vozne z roku 1972 vyzerajú ako nové
Časť trate má jednolamelovú Abtovu ozubnicu, ďalšia časť - ako je vidno na fotografii - dvojlamelovú
7,6 km dlhá trať má rozchod 800 mm
Ozubnicová železnica na Brienzer Rothorn bola sprevádzkovaná v roku 1892
Stúpanie trate cez pasienky k vrcholom alpských hôr
Vyhliadkový vozeň v tuneli
Parná lokomotíva SLM z roku 1996 na jednolamelovej Abtovej ozubnici
Časť vyhliadkových vozňov má zaoblený tvar
Maximálne stúpanie železnice od Brienzského jazera je 25 %
Depo v Brienze
Parná lokomotíva z roku 1891 v súprave s historickým vozňom
Vyhliadkový vozeň z roku 1972
Ozubnicová železnica Brienz-Rothorn-Bahn slúži na turistické účely a umožňuje prístup na vrchol Brienzer Rothorn vo výške 2350 m n. m.
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie