imhd.sk
Poprad-Tatry
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Bezbariérová doprava
S preukazom ŤZP
Preprava zvierat
Preprava bicyklov a lyží
Prepravný poriadok MHD Poprad
Prepravný poriadok železníc
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Slabé sneženie
-1 °C
sk
English
Poprad-Tatry
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Slovensko a svet
›
Európa
›
Švajčiarsko
›
Regionálne dráhy a doprava
›
Rhätische Bahn / Ferrovia Retica / Viafier Retica (RhB)
› Berninabahn (BB)
Interiér vozňa SIG As z roku 1903, ktorý sa používal na Berninabahn
Interiér 1. triedy vozňa SIG / SAAS / MFO ABe 4/4 z roku 1908
Interiér 2. triedy vozňa SIG / SAAS / MFO ABe 4/4 z roku 1908
Elektrický motorový vozeň SIG / SAAS / MFO ABe 4/4 z roku 1908 pôvodom z Berninabahn
Vlak idúci popri rezervoári vysoko v Alpách
Trať vedúca popri Lago Bianco
Železnica Berninabahn pod vrcholmi Álp patrí medzi najkrajšie na svete
Stanica Alp Grüm, na ktorej sa míňajú dva vlaky, pričom v jednom z nich je radený otvorený vyhliadkový vozeň
Stúpanie trate do Álp cez galérie a mosty
Pracovné vozne v depe
Vlak regionálnej železnice prechádza ulicami pomalou rýchlosťou, takže autá a autobusy majú čas uvoľniť mu priestor
Stúpanie do Álp trať prekonáva aj serpentínami
Pracovný vozeň Xe 4/4 #9922 vznikol prestavbou osobného motorového vozňa
Viadukt pri obci Brusio, kde trať mimoúrovňovo križuje samú seba
Viadukt pri obci Brusio, kde trať mimoúrovňovo križuje samú seba
Viadukt pri obci Brusio, kde trať mimoúrovňovo križuje samú seba
Viadukt pri obci Brusio, kde trať mimoúrovňovo križuje samú seba
Cestovný poriadok pre strojvodcu v tablete
Pohľad na pracovisko strojvodcu v jednotke Stadler Allegra
Autobus obchádza vlak idúci po ceste v protismere jazdy individuálnej dopravy
Súprava na Berninabahn smeruje z Talianska do Švajčiarska
Železnica Berninabahn zapísaná v UNESCO končí v talianskom mestečku Tirano
Súprava Stadler Allegra pod kostolom Santuario Madonna di Tirano
Vyhliadkový vozeň odstavený na talianskom konci Berninabahn
Vlaky Rétskej dráhy majú pomerne veľký počet vozňov
Na Rétskej dráhe nahradili zošitové cestovné poriadky tabletmi; premávkový výkaz vozidla sa vypĺňa ešte ručne
Sklad obchodu Coop v Pontresine zásobujú predovšetkým po úzkorozchodnej železnici
Na úzkorozchodnej Rétskej dráhe funguje nákladná doprava najmä v podobe prepravy kontajnerov, čo uľahčuje prekládku
V niektorých častiach vedie Berninská dráha cez obce ako električka
Bernina Express pod viaduktom, ktorým následne prejde
Križovanie Bernina Expessov v najvyššom železničnom priechode cez Alpy (2253 m n.m.)
Informačný LCD displej na stanici Pontresina
Navyššie položená stanica trate - Ospizio Bernina vo výške 2253 m n. m.
Lokomotíva ABe 4/4 III ťahá vlak z Talianska do Švajčiarska
Prostredie v okolí stanice Alp Grüm
Galéria nad stanicou Alp Grüm
ABe 8/12 Allegra #3509
Vlak po príchode do stanice Alp Grüm za priesmykom
Trať prechádza aj cez tunely a galérie
Vrchol trate leží vo výške 2253 m n. m.
Jeden z nových vozňov ABe 8/12 na skúšobnej jazde
Železnica pôvodne nebola určená pre zimnú prevádzku
Maximálne stúpanie trate je 7%
Berninská železnica bola v roku 2008 zapísaná na zoznam Svetového dedičstva UNESCO
Železnica spája švajčiarsky St. Moritz s talianskym Tiranom
Stavba železnice prebiehala v rokoch 1906 - 1910
Stanica uprostred hôr
Rétska železnica má rozchod 1000 mm a napájanie 11 kV 16⅔ Hz a 1000 V DC
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie