imhd.sk
Poprad-Tatry
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Bezbariérová doprava
S preukazom ŤZP
Preprava zvierat
Preprava bicyklov a lyží
Prepravný poriadok MHD Poprad
Prepravný poriadok železníc
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Slabé sneženie
-1 °C
sk
English
Poprad-Tatry
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Slovensko a svet
›
Európa
›
Švajčiarsko
›
Regionálne dráhy a doprava
›
Rhätische Bahn / Ferrovia Retica / Viafier Retica (RhB)
› Arosabahn (ChA)
Vlak v uliciach Churu
Vlak vedený jednotkou Stadler Allegra prechádza po ulici mesta Chur
Stadler Allegra ABe 8/12 na "električkovej" časti trate
Stadler Allegra ABe 8/12 v prvej časti trate z Churu funguje ako električka
Informačný displej v jednotke Stadler Allegra ABe 8/12
Elektrická železnica v meste Chur zdieľa priestor s cestnou dopravou
Trať Chur - Arosa je viac kľukatá ako priama
V roku 1997 bolo zmenené napájanie trate z pôvodného 1500 V DC na 11 kV 16,7 Hz AC
Stadler Allegra ABe 8/12 na čele vlaku z Arosy
Zrekonštruovaný priestor železničnej stanice Arosa
Pohľad na odstavné koľajisko a depo na konci elektrickej železnice Chur - Arosa
Interiér koncovej stanice Arosabahn-u
Koncová stanica Arosa s mimoúrovňovým priechodom k visutej lanovke
Architektúra železničných staníc dotvára celkový dojem z regionálnej trate do Arosy
Monumentálny Langwieser Viadukt na trati do Arosy
Trať Chur - Arosa bola vybudovaná v roku 1914 ako elektrifikovaná s napätím 2400 V DC
Pôvodná železničná stanica po rekonštrukcii
Pri príležitosti 100. výročia vybudovania trate boli zrekonštruované pôvodné železničné stanice do rozprávkovej podoby
Trasa regionálnej železnice vedie cez niekoľko vysokých mostov a 19 tunelov
Regionálna trať medzi mestami Chur a Arosa je dlhá 25,7 km
Depo Arosabahn v meste Chur
V meste Chur sa regionálna železnica Arosabahn správa ako tram-train, pričom na prichádzajúci vlak sú vodiči upozorňovaní dopravnou značkou "pozor, električka"
Pohľad z okna vozňa "tram-trainu" na ulicu, po ktorej prechádza vlak
Prvú časť trasy (v meste Chur) vlak prekonáva v hlavnom dopravnom priestore ulíc a na niektorých miestach dokonca zdieľa s autami jeden jazdný pruh
Nástupná stanica železnice pripomína skôr zastávku električky
Nástupná stanica elektrickej železnice z mesta Chur do strediska Arosa - Arosabahn (ChA) - sa nachádza medzi stanicou "veľkej" železnice a terminálom MHD
Nákladná doprava sa na RhB často rieši privesením nákladných vozňov k osobnému vlaku
Regionálna železnica prechádza mestom ako električka
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie