imhd.sk
Poprad-Tatry
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Bezbariérová doprava
S preukazom ŤZP
Preprava zvierat
Preprava bicyklov a lyží
Prepravný poriadok MHD Poprad
Prepravný poriadok železníc
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Jasná obloha
6 °C
sk
English
Poprad-Tatry
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Slovensko a svet
›
Európa
›
Švajčiarsko
›
Regionálne dráhy a doprava
› Waldenburgerbahn (WB)
Detail čela električky Waldenburgerbahnu
Konečná "malej" železnice pri "veľkej" železnici v Liestale
Interiér 45 m dlhej električky Tramlink
Pôvodné romanticky pôsobiace depo nahradilo nové a väčšie, pričom prednosť dostala účelnosť
Nová trať WB sa doslova nachádza pri plote cintorína
Pri prestavbe, ktorá trvala od apríla 2021 do decembra 2022 došlo k zmene rozchodu z 750 mm na 1000 mm a k výstavbe nového depa aj terminulu
Kompletne prestavaná trať Waldenburgbahnu a s novými 2400 mm širokými električkami bola otvorená v decembri 2022
Informačné tabule od firmy ib datentechnik
Piktogramy na dverách vybavených tlačidlami EAO série 57
Pracovisko vodiča v Tramlinku
Vnútorný informačný systém v električke Tramlink
Interiér električky Tramlink
Interiér električky Tramlink
Interiér 45 m dlhej električky Tramlink
Výsuvný schodík regionálnej električky Tramlink
Súprava Waldenburskej dráhy pri fašiangovom sprievode
Jazda po hlavnej ulici jednej z obcí
Interiér vozňa na rozchode 750 mm
Vlaky vo Waldenburgu
Zázemie železnice vo Waldenburgu
Historický vozeň B 48
Koncová stanica Waldenburg s vozidlami z rokov 1985 - 1993
Waldenburgerbahn má rozchod 750 mm a v pláne je jeho zmena na 1000 mm
Horná stanica Waldenburskej dráhy
Počas fašiangov sa nešetrí konfetami
Vlak doplnený uprostred noci počas fašiangových slávností
Súprava zložená z BDe 4/4 a Bt v údolnej stanici
13-kilometrov dlhá trať Waldenburgerbahn bola vybudovaná v roku 1880 a elektrifikovaná v roku 1953, hoci pôvodne sa plánovala elektrifikácia už v roku 1912
Elektrický vlak s vozňami BDe a Bt
Interiér vozňa Waldenburgerbahn
Na Waldenburgerbahn pred elektrickou trakciou slúžila parná
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie