imhd.sk
Poprad-Tatry
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Bezbariérová doprava
S preukazom ŤZP
Preprava zvierat
Preprava bicyklov a lyží
Prepravný poriadok MHD Poprad
Prepravný poriadok železníc
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Slabé sneženie
-4 °C
sk
English
Poprad-Tatry
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Slovensko a svet
›
Európa
›
Švajčiarsko
›
Regionálne dráhy a doprava
› Chemins de fer électriques Veveysans (CEV)
Osobný vozeň SWS BC z roku 1902 jazdil na železnici CEV, s ktorou je múzeum priamo spojené
Súprava postavená zo starších vozňov vedľa parného vlaku
Stretnutie jednotky Stadler SURF ABeh 2/6, modernizovaných vozňov a parného rušňa #105 muzeálnej trate Blonay - Chamby na stanici v Blonay
Miesto na upevnenie bicykla v jednotke Stadler SURF
Jednotky Stadler SURF ABeh 2/6 nahradili miestne "tetrapaky"
Odstavené vozne na čele s BDeh 2/4 z roku 1983
Pôvodný vozeň SWP/SAAS/BBC BDeh2/4 #72 z roku 1970 prestavaný na vozeň Beh2/4 s rovnakým číslom v roku 2002
Súprava SWP/SAAS Beh2/4 #71 + R+J/MOB/ABB Bt #224
Sieť čiastočne ozubnicových tratí Chemins de fer électriques Veveysans dosahuje dĺžku 10,5 km
Interiér modernizovaných vozňov #71+224
Súprava modernizovaných vozňov #71+224 na vrcholovej stanici Les Pléiades
Súprava modernizovaných vozňov #71+224 na vrcholovej stanici Les Pléiades
Starý nákladný vozeň ozubnicovej železnice slúži na potreby lyžiarskej školy
Pracovné vozidlo SWS/CEV/Boschung Xrot #91 bolo postavené v roku 1966 na podvozku staršieho vozňa z roku 1910
Električka SLM/MFO/SIG HGe2/2 z roku 1911 slúži od počiatku prevádzkovania trate na Les Pléiades, teda v čase fotografovania už takmer 104 rokov
Prestup medzi adhéznym vlakom a vlakom premávajúcim na ozubnicovej časti trate
Súprava modernizovaných vozňov vchádza do prestupnej stanice Blonay
SWP/SAAS/BBC BDeh2/4 z roku 1970
Odstavená elektrická motorová jednotka Stadler/ACMV/Adtranz/SLM Be2/6
Elektrická motorová jednotka Stadler/ACMV/Adtranz/SLM Be2/6 #7003 bola prvou, ktorá dostala zlato-bielu schému Golden Pass
Pôvodný vozeň SWP/SAAS/BBC BDeh2/4 #72 z roku 1970 prestavaný na vozeň Beh2/4 s rovnakým číslom v roku 2002
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie