imhd.sk
Poprad-Tatry
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Bezbariérová doprava
S preukazom ŤZP
Preprava zvierat
Preprava bicyklov a lyží
Prepravný poriadok MHD Poprad
Prepravný poriadok železníc
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Oblačno
-3 °C
sk
English
Poprad-Tatry
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Slovensko a svet
›
Ázia
›
Japonsko
› Tokio (東京, Tōkyō)
Automatická brána na nástupišti pri pohľade smerom od koľajiska
Víkendový ruch na úzkorozchodnej mestskej železnici
V roku 2023 v Tokiu premávalo približne 100 vodíkových autobusov
Zo železničnej stanice Tōkyō odchádza vlak linky Keihin–Tōhoku Line
Yamanote Line je okružnou linkou premávajúcou v centre a širšom centre Tokia a patrí medzi najvyťaženejšie v meste
Jednotka radu Tokyo Metro 02 vychádza zo stanice ukrytej v budove
Historická budova železničnej stanice Tokio z roku 1914
Priecestie pred konečnou zastávkou Sangen-Jaya
Na oboch koncoch sa Setagaya Line napája na metro resp. regionálnu železnicu
Všetky električky na Setagaya Line boli vyrobené v rokoch 1999 - 2001
Trať má rozchod 1372 mm, ktorý bol typickým pre tokijské električky, a vedie pomedzi budovy
Historický vozeň elektrickej železnice Tamaden z roku 1925, ktorý začínal premávku dnešnej železnice Setagaya Line
Na oboch koncoch trate je k dispozícii len jedna koľaj s dvoma nástupišťami, pričom jedno z nich slúži len na výstup a druhé len na nástup cestujúcich
Jedna z dvoch električkových tratí v Tokiu, Setagaya Line, je pozostatkom regionálnej železnice
Vodíkový autobus na časti BRT spustenej v apríli 2023
BRT bol sprevádzkovaný s na japonské pomery špeciálnymi vozidlami - kĺbovými dieselovými autobusmi a 12-metrovými vodíkovými autobusmi
Informácia o BRT
#1009, 江東210あ10-09, linka Tokyo BRT, Shimbashi
Rýcha autobusová doprava (BRT) v Tokyu bola spustená v roku 2020
Informácia o spustení novej časti BRT v Tokiu od 1.4.2023
Jednotka radu Toei 6300
Jednotky série Toei 12-000 sa vyrábali v rokoch 1990 - 2000
Informačné displeje na stanici metra
Informácie pre cestujúcich na nástupišti metra
Nástupište na linke Ōedo Line
Jednotka Hitachi radu Tokyo Metro 17000 dodaného v rokoch 2020 - 2022
Jednotka Hitachi radu Tokyo Metro 10000 dodaného v rokoch 2006 - 2010
Uzavreté nástupište s bránami
Jednotka Hitachi radu Tokyo Metro 10000 dodaného v rokoch 2006 - 2010
Jednotka radu Tobu 9000 z roku 1987
Rozšírené nástupište nad koľajou metra
Rozšírené nástupište nad koľajou metra
Vodíkový autobus Toyota Sora
Vodíkový autobus Toyota Sora
Systém Yurikamome bol otvorený v roku 1995 a po predĺženiach má dĺžku 14,7 km
Tokijský monorail jazdí najviac 80 km/h
Jednokoľajná konečná Todenu
Drevené hranoly na trati umožňujú jej pojazďovanie pre potreby priľahlej stavby
Zastávková informačná tabuľa nezobrazuje počet minút do príchodu električky, ale graficky zobrazuje, koľko zastávok ďaleko sa nachádza najbližší spoj
Do električiek sa nastupuje prednými dverami a cestujúci si buď kúpi cestovný lístok pri vodičovi alebo sa ním preukáže vodičovi. Výnimkou je stanica Ōji-ekimae, kde vzhľadom na vyšší dopyt cestujúcich cestovné lístky predáva zamestnanec dopravnej spoločnosti priamo na nástupišti
#8903, linka Toden Arakawa Line, Ōji-ekimae
Ozubnica strmého monorailu
Ozubnicové monoraily sú v Japonsku označované ako "slope car" (vozeň na svahu)
Spodná stanica parkového monorailu
Interiér jediného vozňa monorailu
Krátky ozubnicový monorail vedie do malého mestského parku
Horná stanica parkového ozubnicového monorailu do parku Asuka
#7702 na krátkom úseku, na ktorom trať vedie bez oddelenia od cesty
Alna Sharyo #8808 z roku 2010
Jedno z mnohých chránených priecestí
Presuvňa v depe
Končiaci spoj odbočuje do depa
Jediné električkové depo Tokyo Sakura Tram
Električky radu 7700 boli prestavané v rokoch 2016 - 2017 zo starších vozidiel vyrobených ešte v 1950. rokoch
Rozchodníky v boxoch umiestnených na otvorenom zvršku
Drvivá väčšina Tokyo Sakura Tram má otvorený zvršok, nájdu sa však aj úseky s vegetačným krytom
Miestne dopravné systémy v Japonsku veľmi často hýria farbami na vozidlách
Jedna z jediných dvoch električkových tratí v Tokiu nesie názov Tokyo Sakura Tram, ľudovo tiež Toden, aj keď v tomto prípade nie je lemovaná sakurami, ale ružami
Obe konečné 30-zastávkovej električkovej linky sú jednokoľajné
Aj keď električky radu 8900 vyzerajú podobne ako Karosy 700, vyrobené boli až v rokoch 2015 - 2016
Električka Alna Sharyo #8501 z roku 1992
Tokyo Sakura Tram je segregovanou električkovou traťou s vysokými nástupišťami, rozchodom 1372 mm a napájaním 600 V DC
V Tokiu bolo v roku 2023 vidieť len minimum elektrobusov, napríklad typ EV Community Bus z rovnakého roku sa stal prvým prevádzkovaným elektrickým autobusom u spoločnosti Tokyu Bus
V Tokiu bolo v roku 2023 vidieť len minimum elektrobusov, napríklad typ EV Community Bus z rovnakého roku sa stal prvým prevádzkovaným elektrickým autobusom u spoločnosti Tokyu Bus
Jednotka E235-0 pri zvyšku starej stanice Harajuku (historická staničná budova bola asanovaná v roku 2020)
Jednotka E259 spája Tokio s letiskom Narita, z čoho pramení aj názov Narita Express
Informačný displej jednotiek E235-0 pri odchode zo stanice zobrazuje sezónny motív, v tomto prípade kvitnúce kosatce
Jednotky E235-0 a E231-1000 reprezentujú čisto tokijskú mestskú železnicu a prímestskú železnicu pokračujúcu desiatky kilometrov za centrum Tokia
Stanica Šindžuku obklopená rôznymi administratívnymi budovami
Kľúčový dopravný uzol Šindžuku s najrušnejšou železničnou stanicou na svete
Metro vychádza z tunela a blíži sa k stanici Roppongi
Uchytenie trolejového vodiča metra
Informačná tabuľa s autobusovými linkami
Prichádzajúce metro smerujúce do destinácie Roppongi
Zastávková tabuľa metra
Automatické brány na nástupišti
„Prosím, stíšte si mobilný telefón“
Pomocné monitory priemyselnej televízie sledujú celú dĺžku nástupišťa
Súprava vlaku jazdiaceho v centrálnej časti Tokia
Šípky usmerňujúce davy ľudí
Automaty na cestovné lístky
Jedna a tá istá zastávka má 3 kódy
Navigačná tabuľa pri vstupe do podzemnej promenády
Informačný displej vo vozidle metra
Dvojjazyčné informačné tabule na jednej z najfrekventovanejších staníc Tokia
Nástupištia frekventovaných staníc sú vybavené automatickými bránami
Informačné tabule na nástupištiach bežne ukazujú nasledujúce dva odchody danej linky
Elektronická brána upozorňuje na príchod vlaku
Tokijský mestský nadzemný vlak na linke Chuo-line
Elektronické informačné panely na zastávke Limousine Bus
Najlacnejší spôsob ako sa dostať z tokijského letiska Haneda do centra Tokia je použiť tzv. Limousine Bus
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie