imhd.sk
Poprad-Tatry
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Bezbariérová doprava
S preukazom ŤZP
Preprava zvierat
Preprava bicyklov a lyží
Prepravný poriadok MHD Poprad
Prepravný poriadok železníc
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Jasná obloha
-1 °C
sk
English
Poprad-Tatry
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Slovensko a svet
›
Európa
›
Rakúsko
›
Regionálne dráhy a doprava
› Schneebergbahn
Stará parná ozubnicová lokomotíva
Siemens Desiro v konečnej stanici Puchberg am Schneeberg
Železničné priecestie na ozubnicovej dráhe
Salamander krátko pred záverečnou
Pohľad do útrob nákladného vozňa
Abtova ozubnica na 9,8 km dlhej trati s rozchodom 1000 mm
Horná koncová stanica Hochschneeberg
Vybrané vlaky sú obsluhované historickými vozidlami
Kostolík Kaiserin-Elisabeth-Gedächtniskirche bol postavený 4 roky po sprevádzkovaní ozubnicovej trate
Salamander pri odstavnej zásobovacej koľaji
Záverečné stúpanie na Hochschneeberg
Horný úsek trate vedie popri Elisabethkirchlein
Horná koncová stanica sa nachádza v tesnej blízkosti horského hotela a je najvyššie položenou železničnou stanicou v Rakúsku
Historický vlak v hornej stanici Hochschneeberg
Ozubnicový parný rušeň v hornej stanici
Historický vlak v hornej stanici Hochschneeberg
Historický vlak v hornej stanici Hochschneeberg
Horná koncová stanica Hochschneeberg
Horná koncová stanica Hochschneeberg
Interiér vozňa z roku 1999
Stanica Baumgartner pod najstrmším, ktoré dosahuje 196 ‰
Ozubnicová jednotka s prídavným nákladným vozňom
Ozubnicová dieselmotorová jednotka z roku 1999
Depo Schneebergbahn z roku 1998
Parný ozubnicový rušeň Krauss z roku 1896 slúži ako pamätník v spodnej stanici
Výstavba Schneebergbahn do Álp prebehla v rokoch 1895 - 1897
Salamander v spodnej stanici
Zubačka Abtovho systému prekonáva výškový rozdiel 1208 metrov
Vozidlá zubačky majú dieselový pohon
Schneebergbahn je 10 km dlhá zubačka s rozchodom 1000 mm
Trať bola sprevádzkovaná v roku 1897 a má rozchod 1000 mm
Tunel chrániaci trať pred lavínami
Zasnežená trať zubačky
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie