imhd.sk
Poprad-Tatry
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Bezbariérová doprava
S preukazom ŤZP
Preprava zvierat
Preprava bicyklov a lyží
Prepravný poriadok MHD Poprad
Prepravný poriadok železníc
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Slabé sneženie
-1 °C
sk
English
Poprad-Tatry
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Slovensko a svet
›
Európa
›
Nemecko
› Bremen (Brémy)
Innotrans 2016: Elektrobus Bozankaya Sileo S18
Innotrans 2016: Elektrobus Bozankaya Sileo S18
Solaris Urbino 12 ako dlhodobá náhrada za električky
Informácie pre cestujúcich na zastávke
Mercedes-Benz Citaro C2 G na posilovej linke E z univerzity na Hlavnú stanicu, ktorá ide súbežne s električkami
Solaris Urbino 12 pod veterným mlynom
Bombardier / Vossloh Kiepe Flexity Classic GT8N-1 na zrýchlenej linke 4S z Brém do Lilienthalu, pričom linka 4S na území Brém zastavuje len na vybraných zastávkach
Solaris Urbino 12 na spoločnej zastávke s električkami
Električky na okraji Brém
Pri konečnej električiek na okraji Brém je aj parkovisko pre bicykle vedľa parkoviska pre autá
Dopravné problémy v rannej špičke sa nevyhýbajú ani Brémam
Irisbus Crossway 12.8 LE patriaci DB pod zákazníckym centrom dopravného podniku BSAG
Bombardier / Vossloh Kiepe Flexity Classic GT8N-1 vychádza spod železničného viaduktu
Bombardier / Vossloh Kiepe Flexity Classic GT8N-1 pri narcisovom záhone
Mercedes-Benz Citaro C2 G na električkovej trati
Elektrobus Sileo S18
Interiér elektrobusu Sileo S18
Interiér elektrobusu Sileo S18
Interiér elektrobusu Sileo S18
Interiér elektrobusu Sileo S18, ktorý má batérie umiestnené výlučne na streche
Reklama na parkovaciu kartu, ktorá je zároveň cestovným lístkom na MHD
Električky Bombardier / Vossloh Kiepe Flexity Classic GT8N-1 na trati pri univerzite
Bombardier / Vossloh Kiepe Flexity Classic GT8N-1 v univerzitnom areáli
MAN Lion's City A37 pri slonovi v parku
Mercedes-Benz Citaro C2 G v jarných Brémach
MAN Lion's City GL pri parku
Historická električka Hansa GT4 z roku 1963
Historická električka Hansa GT3 z roku 1957
Historická električka Hansa GT3 z roku 1957
Historická električka Hansa GT3 z roku 1957
Historické električky v parku
Mercedes-Benz Citaro C2 G v parku
Historická súprava Hansa T4b + B4b #811+1806 z roku 1954
Historická súprava Hansa T4b + B4b #811+1806 z roku 1954
Električky Hansa T4b + B4b #811+1806 z roku 1954 boli poslednými nekĺbovými električkami premávajúcimi v Brémach
Historická električka Hansa GT4 z roku 1963
Mercedes-Benz Citaro C2 G v parku
Elektrobus Sileo S18, pri ktorom výrobca uvádza dojazd viac ako 300 km
Elektrobus Sileo S18, pri ktorom výrobca uvádza dojazd viac ako 300 km
Predná časť interiéru električky Bombardier / Vossloh Kiepe Flexity Classic GT8N-1
Bombardier / Vossloh Kiepe Flexity Classic GT8N-1 na trati na letisko
Z-priechod v priestore zastávky
Vychodený chodníček od električkového nástupišťa
Označenie električkového priecestia
Zatrávnený otvorený koľajový zvršok pripomína lúku
AEG GT8N na zatrávnenom otvorenom koľajovom zvršku
Prístupová komunikácia na letisko je plná zelene, ktorá spolu s električkovou traťou, chodníkom a cyklochodníkom zaberá viac ako polovicu priestoru
Prístupová komunikácia na letisko je plná zelene, ktorá spolu s električkovou traťou, chodníkom a cyklochodníkom zaberá viac ako polovicu priestoru
Bombardier / Vossloh Kiepe Flexity Classic GT8N-1 stojí priamo pred letiskovou halou
Električky v Brémach zastavujú priamo pred letiskovou halou, pričom cestujúcich upúta informácia, že cesta z letiska do centra trvá len 11 minút
Bombardier / Vossloh Kiepe Flexity Classic GT8N-1 pri letisku
Bombardier / Vossloh Kiepe Flexity Classic GT8N-1 vchádza do obratiska pri plote letiska
Bombardier / Vossloh Kiepe Flexity Classic GT8N-1 pod parkovacím domom pri letisku
Prestupný uzol pred Hlavnou stanicou
AEG GT8N na zastávke pod dómom
AEG GT8N vo večerných Brémach
AEG GT8N v pešej zóne
Preferencia MHD: aj počas rekonštrukcie ulice električky premávajú - na rozdiel od áut
Počas rekonštrukcie ulice Faulenstraße mali do nej vjazd povolený len električky
Rampy na konci opravovanej ulice, kam majú vjazd povolený len električky
Bombardier / Vossloh Kiepe Flexity Classic GT8N-1 v električkovom páse oddelenom od ostatných jazdných pruhov
Bombardier / Vossloh Kiepe Flexity Classic GT8N-1 prechádza cez rieku Weser
MAN Lion's City GL vchádza na most
Bombardier / Vossloh Kiepe Flexity Classic GT8N-1 z rokov 2005 - 2009
Mercedes-Benz Citaro C2 G vo vyhradenom jazdnom pruhu na koľajniciach
Bombardier / Vossloh Kiepe Flexity Classic GT8N-1 na moste cez rieku Weser
AEG GT8N na moste Wilhelm-Kaisen-Brücke
AEG GT8N na jednej z centrálnych zastávok v historickom centre mesta
MAN Lion's City A37 na obratisku v historickom centre mesta pod koncertnou sálou Die Glocke
Električky AEG GT8N a Bombardier / Vossloh Kiepe Flexity Classic GT8N-1 v prestupnom bode v historickom centre mesta
Bombardier / Vossloh Kiepe Flexity Classic GT8N-1 v 550-tisícových Brémach, kde je nosnou električková doprava
Mercedes-Benz O 530 Citaro G prechádza cez križovatku pod dómom, kam majú vjazd povolený len cyklisti a MHD
AEG GT8N pod Dómom sv. Petra
AEG GT8N pod radnicou, ktorá je zapísaná v zozname svetového dedičstva UNESCO
AEG GT8N v historickom centre Brém
AEG GT8N pri soche pastiera so stádom ošípaných
Bombardier / Vossloh Kiepe Flexity Classic GT8N-1 z rokov 2011 - 2012 so šírkou 2,65 m
MAN Lion's City A37 pred Hlavnou stanicou ako náhrada za električky
Bombardier / Vossloh Kiepe Flexity Classic GT8N-1
MAN Lion's City GL pri pošte
Bombardier GT8N-1 #3132
MAN / AEG GT8N #3045
Bombardier GT8N-1 #3112
Stretnutie prostriedkov verejnej dopravy pred stanicou
MAN / AEG GT8N #3061
Zastávka Hauptbahnhof
Bombardier GT8N-1 #3108
MAN / AEG GT8N #3050
Bombardier GT8N-1 #3108
Bombardier GT8N-1 #3128
Bombardier GT8N-1 #3119
Bombardier GT8N-1 #3122
Bombardier GT8N-1 #3113
Bombardier GT8N-1 #3113
MAN / AEG GT8N #3073
MAN / AEG GT8N #3041
Bombardier GT8N-1 #3129
Bombardier GT8N-1 #3129
Interiér Bombardier GT8N-1 #3125
Interiér Bombardier GT8N-1 #3125
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie