Pokiaľ mi je známe od roku 2014 už Troliga nič nevyrobil a elektrobusy BYD, ktoré boli prezentované, že sa tu budú vyrábať vyfúkli vraj Poliaci. Potom bol šum o tom, že vyrobí vlastný ale vývoj a presadenie sa v konkurencii ako je SOR, Solaris, BYD či viedenské Rampini/Siemens je nereálne.
Ono je škoda, že chcel robiť všetko a naraz...si myslím ak by sa venovali ďalšiemu vývoju Fenixa/Pegasusa a dotiahli ich k dokonalosti tak v chudobnejších oblastiach by bola šanca sa s tým presadiť.
Ked je rec o vyrobcoch autobusov, je tu prosim niekto, kto by mi vedel povedat, v akej faze je elektrobus od Troligu s motormi v naprave?
(Pripadne, ak to nie je verejna informacia, tak mam aj mail - sirit to nebudem, len uz za ten takmer rok od jeho ne-prezentacie v Kortrijku umieram od zvedavosti)
Vopred vdaka!
To už žiaľ neviem, ono kedysi bol vo Svite aj hustejší CP. Inak MAN Turracar premával najskôr ako posila v MHD v Poprade, v kritických rokoch pred obnovou vozového parku, do Svitu bol zaradený neskôr.
Bol to SAD Poprad, ale nikde neviem dohladat, ci tam predtym bolo nejake Vario, Karosa B/C ?, pripadne len viacere prejazdy z primestskych liniek. Ziadne foto z MHD vo Svite pred 2006 sa mi nedari najst, preto sa pytam tu, ci si nahodou niekto napamata.
Orientačne som napočítal 6 súprav na úsek PP-ŠP, čo pri zdvojení vyžaduje 12 Tetrapakov, na úsek SS-TL by boli treba ďalšie štyri...
Re #1436: na zubačke sa posielajú dve súpravy (ale nie spojené), lenže nikto o tom nevie, takže všetci sa natlačia do tej prvej...
Náhradná doprava funguje na slovenské pomery celkom dobre, autobusov sa pristavuje dosť, aj CP sa stíha. Dopravu zabezpečuje Milan Holub, objavili sa tu aj dve Karosy 7xx.
To je ale podlý a neslovenský most! Normálne má revíznu správu aj technickú kontrolu a on si spadne!
LUK: Obávam sa, že šance na nejaký polhodinový takt boli zahodené po veternej smršti, kedy bolo namiesto komplexnej modernizácie aj tak zdevastovanej trate (zvýšenie NTR, úpravy oblúkov, zvýšenie počtu výhybní alebo čiastočné zdvojkoľajnenie, DOZZ) rozhodnuté o bezmyšlienkovitom obnovení do pôvodného stavu. Aj Tetrapakov je málo.
LUK: Extrémne preplnená zvykne bývať aj zubačka Štrba - Štrbské Pleso, rovnako aj pozemná lanovka na Hrebienok.
Na príp. posilnenie vlakov Poprad - Štrbské Pleso do 30-minútového taktu by postačoval súčasný počet vozidiel?
Vie tu niekto odborne odpovedať, či sú nejaké technické komplikácie, ktoré by znemožňovali sezónne zahustenie vlakov TEŽ na dva vlaky za hodinu celodenne? Pretože to, čo tu človek zažíva, to je asi občas aj za hranicou povolenej obsaditeľnosti...
pokiaľ viem tutp stranku robia len nadsenci vo volnom case, toto nie je ziadna stranka dopravcu a uz vobec nechapem ako tu niekoho napadne pozerat cp vlakov. vzdy len cp.sk a za tu hodinku si mohol prejst do smokovca aj peso, by si urobil nieco pre svoje zdravie
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Author