A tak zasa zubačky majú svoje "garáže" čo električkám chýba, možno aj to pomohlo ich stavu. Ale že sa o zubačky poctivo starali (starajú) je pravda preveliká. Si pamätám, ako bol raz rušňovdič nešťastný z toho, že mal niekto opreté lyže o okno, z ktorých stiekol roztopený sneh a okno mu zašpinil ?
Hej, o zubačkách to viem, ale zubačky sa vraj potom do PP už vôbec nevozili, keďže personál v Štrbe aj v bojových podmienkach zvládal všetk ovrátane GO. Neviem, či sa aj nový lak nerobil v Štrbe. Nakoniec porovnanie stavu EMU89.0 a EMU29.0 pri prakticky identickom veku veľa vypovie o porovnateľnosti starostlivosti v PP a v Štrbe...
neviem ci to plati este stale, ale otacali tam vozne zubacky, aby do popradskych dielni prisli dverami otocenymi do volneho priestoru. v knihe o EMU 89.0 su nejake fotky z otacania zubaciek na tomto triangli.
Kde nie sú na TEŽ samovraty, myslím tam, kde to má vplyv na intervaly. Vyhybkár je len v Starom Smokovci, ale výhybky obsluhuje len 2 krát do dňa, kedy sa menia súpravy na Lomnici. A ešte nie sú v Poprade a na Plese, kde sú ale výhybky obsluhované ústredne. A v Lomnici, kde sa nič nekrižuje, okrem Kométy ?
S tými priecestiami neviem, ale skús si pozrieť TTP pre TEŽ a zrátaj, koľko je obmedzení rýchlosti kvôli priecestiam...
Dušan