Je síce pravda, že je to cena prekvapivo nízka, ale nie celkom nereálna. Možno si treba vybudovať v Liptove zázemie a o rok (prípadne o 2, ak ŽSK využije opciu) sa predsa súťažia oblasti v kraji.
Je to cena cca na úrovni nákladov...
Jazdenky sa budú môcť využívať iba ako záložné vozidlá (a aj tie budú musieť byť vyrobené v 2014 a neskôr), inak to majú byť všetko úplne nové autobusy. Možno niečo z tureckej produkcie?
Na Msú v RK majú pri daných podmienkach asi príliš optimistické očakávania, veď len keď si zoberieme cenu 12 nových busov s požadovanými informačnými systémami, 12m dlhé, 100% nízkopodlažné, tak len na tých ročných doplatkoch treba min. o 800 000 eur viac než počítajú. Nehovoriac, že ročný náklad na mzdy pri danom objeme bude len pri vodičoch ďalších min. 400 000 eur. Neviem, aké výnosy sú očakávané z tržieb, ale ešte som nepočítal ani phm, thp pracovníkov a čo ja viem čo ešte...
Ďakujem, tých prejazdov z prímesta tam však ešte stále zostalo, cca 12 spojov v "x" a 7 spojov "a".
V dnešnej rannej výprave zrejme boli všetky 3 ex LM.
Dôvodov je viacero a majú svoju logiku, aj keď neviem, ktorý je hlavný.
V prípade uzatvorenia novej zmluvy na PAL so ŽSK nebudú môcť prímestské vozidlá vykonávať MHD.
Ďalším dôvodom je pravdepodobne požiadavka mesta na výpravu mestských vozidiel a s tým úzko súvisí aj zjednodušenie a transparentnosť preúčtovavania nákladov.
Aj ja mám otázku, ak poznáš odpoveď Využívajú sa aj všetky 3 vozidlá preradené z LM?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Vlaran
V prípade uzatvorenia novej zmluvy na PAL so ŽSK nebudú môcť prímestské vozidlá vykonávať MHD.
Ďalším dôvodom je pravdepodobne požiadavka mesta na výpravu mestských vozidiel a s tým úzko súvisí aj zjednodušenie a transparentnosť preúčtovavania nákladov.
Aj ja mám otázku, ak poznáš odpoveď Využívajú sa aj všetky 3 vozidlá preradené z LM?