VehiclesBuses › Irisbus Citelis 12M

Fleet List

Batch Type Fleet numbers Manufactured Into Service Withdrawn Quantity
1. Irisbus PS09D1 Citelis 12M 360 – 361 2005 2005 2015 – 2023 2
2. Irisbus PS09D1 Citelis 12M 362 – 363 2006 2006 2016 – 2023 2
3. Irisbus PS09D1 Citelis 12M 364 – 366 2008 2008 from 2023 3
4. Irisbus PS09D1 Citelis 12M 367 – 369 2008 2008 3
5. Irisbus PS09D1 Citelis 12M 399 – 400 2007 2019 – 2020 2
Total 2005 – 2008   12

Technical Data

Length 11990 mm
Width 2500 mm
Height 2924 mm
Height of floor 320 mm (1. dvere)
330 mm (2. - 3. dvere)
Wheelbase 6120 mm
Doors 3
Number of seats 30 + 1
Number of standing places 69
Design load 99 + 1
Weight of unloaded vehicle 11200 kg
Engine Iveco Cursor 8 F2BE0682D (EURO 3), preplňovaný naftový radový šesťvalec s priamym vstrekovaním
Iveco Cursor 8 EURO 4, preplňovaný naftový radový šesťvalec s priamym vstrekovaním
Continuous power output 180 kW / 1850 rpm
Piston displacement 7800 cm3
Maximum torque 1100 Nm / 1080 rpm
Maximum speed 74 km/h
Transmission VOITH D 851.3, automatická, 3-stupňová so vstavaným hydraulickým retardérom
Steering wheel ZF 8098, integrovaný hydraulický posilňovač
Axles predná: Renault E 70 XH, tuhá (#360 - #363)
predná: RI 75 BUS, nezávislé zavesenie kolies (#364 - #369)
zadná: ZF AV 132.80, portálová
Tyres 275/70 R 22,5

Photos

Vehicle catalogue

360 361

362 363

364 365 366

367 368 369

399 400

Legend and statistics

366vehicle in service: 6 (50 %)
367today in service: 2 (16.7 %)
368vehicle ot of service (more than 2 weeks): 3 (25 %)
368vehicle ot of service (more than 6 months): 1 (8.3 %)
360withdrawn vehicle: 6 (50 %)
Vehicle can be assigned to multiple categories, only the most important category is colored.
Share of operational vehicles in service per day in the last month: 25 %, Monday to Friday 34.1 %

Comments

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Ahojte vráti sa ešte 367 a 364 späť do premávky? Čo som počul 367 mala poruchu elektroinštalácie tak preto sa pytam.A ohľadne 364 neviem ani na čo stojí tak preto sa pytam či sa vráti. Za odpoveď vopred dakujem
Reply on: Jur@j #5:
Však dnes už sú lepené aj čelné sklá (hoci práve Citelis ho ešte lepené nemá). Je to samozrejme náročnejšie na prácu - už použité okno sa musí opatrne vyrezať a úplne dokonale očistiť ale potom je to už rovnaké.
Reply on: S499.1023 #4:
Ak by bolo čelné, tak by to problém nemal byť. Ale tu sa jedná o bočné, ktoré je lepené a to zrejme nie je už tak jednoduché. Tieto veci (a ďalšie súvislosti) už ale ja posúdiť neviem.
Reply on: Jur@j #2:
Nemôže v takomto prípade 365 dostať okno z 362?
Reply on: Jur@j #2:
Ok diki
Reply on: dopravak19 #1:
362 porucha agregátu, tam je návrat do premávky veľmi otázny
365 čaká na dodanie okna (po nehode)
Ahojte . Prečo sú odstavené 362 a 365a počíta sa s ich návratom do premavky?