Reakcia na: dejvid #1:
Prečo by to mal byť koniec?
Séria | Typ | Evidenčné čísla | Rok výroby | Sprevádzkovanie | Vyraďovanie | Počet |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | Škoda 24 Tr Irisbus | 701 – 703 | 2006 | 2006 | od 2020 | 3 |
2. | Škoda 24 Tr Irisbus | 705 – 706 | 2007 | 2007 | od 2022 | 2 |
3. | Škoda 24 Tr Irisbus | 711 – 712 | 2008 | 2008 | — | 2 |
Spolu | 2006 – 2008 | 7 |
Dĺžka | 12090 mm
12490 mm (so stiahnutými zberačmi) |
---|---|
Šírka | 2500 mm |
Výška | 3460 mm |
Výška podlahy | 320 mm (1. dvere)
330 mm (2. - 3. dvere) |
Rázvor | 6120 mm |
Počet dverí | 3 |
Počet miest na sedenie | 30 + 1 |
Počet miest na státie | 69 |
Celkový počet miest | 99 + 1 |
Pohotovostná hmotnosť | 11000 kg |
Celková hmotnosť | 18000 kg |
Elektrická výzbroj | Škoda Electric, založená na IGBT tranzistoroch, s rekuperáciou |
---|---|
Motor | Škoda 7ML 3550 K/4, asynchrónny |
Výkon motora | 210 kW |
Počet motorov | 1 |
Celkový výkon | 210 kW |
Maximálna rýchlosť | 65 km/h |
Nápravy | predná: Renault E 70 XH, tuhá (#701 - #703)
predná: RI 75 BUS, nezávislé zavesenie kolies (#705 - #706, #711 - #712) zadná: ZF AV 132.80, portálová |
Pneumatiky | 275/70 R 22,5 |
701 702 703 |
705 706 |
711 712 |
701 | nevyradené vozidlo: 4 (57,1 %) |
706 | online: 1 (14,3 %) |
701 | dnes v premávke: 2 (28,6 %) |
711 | odstavené vozidlo (viac ako 2 týždne nezasiahlo do premávky): 2 (28,6 %) |
712 | odstavené vozidlo (viac ako 6 mesiacov nezasiahlo do premávky): 1 (14,3 %) |
702 | vyradené vozidlo: 3 (42,9 %) |