imhd.sk
Prešov
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
MHD na stanice
Nočná doprava
Prímestská doprava
Bezbariérová doprava
Školské spoje (od 8.1.2023)
Preprava zvierat
Zastávky na znamenie
Prepravný poriadok
Straty a nálezy
Predčasné odchody
Pochvaly a sťažnosti
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Rozvoj
História
Zábava
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
Zamračené
3 °C
sk
English
Prešov
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Update
› Lanové dráhy v okolí švajčiarskeho vysokohorského mesta Davos (29.11.2016)
Súprava dvoch vozňov Doppelmayr/Gangloff v spodnej časti 1. úseku lanovej dráhy Davos Dorf - Parsenn
Pohľad do tunela, ktorým vychádza trať zo spodnej stanice lanovej dráhy
Súprava dvoch vozňov Doppelmayr/Gangloff z roku 2002 v spodnej časti 1. úseku lanovej dráhy Davos Dorf - Parsenn
Pracovisko obsluhy vozňa Doppelmayr/Gangloff 1. úseku lanovej dráhy Davos Dorf - Parsenn
Lanová dráha Davos Dorf - Parsenn bola vybudovaná v rokoch 1931 a 1932 a modernizovaná v rokoch 2002 a 2010
Lanová dráha je rozdelená na dva úseky, na fotografii je pohľad na koniec prvého úseku pred medzistanicou
Pohľad na spoločnú stanicu 1. a 2. úseku lanovej dráhy
Vozeň Garaventa/Gangloff v prestupnej stanici medzi prvým a druhým úsekom
Pohľad na medzistanicu Höhenweg z 2. úseku lanovej dráhy
Výhybňa druhého úseku lanovej dráhy
Údržba druhého úseku trate počas plnej prevádzky
Vozeň Garaventa/Gangloff z roku 2010 na 2. úseku lanovej dráhy
Lanová dráha spájajúca hornú stanicu pozemnej lanovky s vrcholom Weissfluhgipfel slúži od roku 1955 a modernizovaná bola v roku 1983
Spodná stanica lanovej dráhy na vrchol Weissfluhgipfel, kde sa stretáva pozemná lanovka (skratka DPB) s dvoma visutými lanovkami
Horná stanica visutej lanovej dráhy na vrchole Weissfluhgipfel
Horná stanica visutej lanovej dráhy na vrchole Weissfluhgipfel vo výške 2824 m n. m.
Kabína lanovej dráhy Weissfluhjoch - Weissfluhgipfel z roku 1983
Kabínka lanovej dráhy Parsennhütte - Weissfluhjoch opúšťa hornú stanicu vo výške 2677 m n. m.
Stará kabína lanovej dráhy slúži ako súčasť baru
Visutá lanová dráha Parsennhütte - Weissfluhjoch bola sprevádzkovaná v roku 1961 a modernizovaná v roku 1987
Horný (druhý) úsek lanovej dráhy Davos Dorf - Parsenn je dlhý 2188 metrov, má rozchod 1000 mm, prekonáva prevýšenie 444 metrov a vozidlá sa po ňom pohybujú rýchlosťou 9 m/s
Trať druhého úseku pozemnej lanovej dráhy je chránená proti prípadným lavínam
Súčasťou spodného úseku lanovej dráhy je aj tunel
Spodný (prvý) úsek lanovej dráhy Davos Dorf - Parsenn je dlhý 1860 metrov, má rozchod 1200 mm, prekonáva prevýšenie 662 metrov a vozidlá sa po ňom pohybujú rýchlosťou 10 m/s
Interiér vozňa Doppelmayr/Gangloff v spodnej časti 1. úseku lanovej dráhy Davos Dorf - Parsenn
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie