imhd.sk
Prešov
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
MHD na stanice
Nočná doprava
Prímestská doprava
Bezbariérová doprava
Školské spoje (od 8.1.2023)
Preprava zvierat
Zastávky na znamenie
Prepravný poriadok
Straty a nálezy
Predčasné odchody
Pochvaly a sťažnosti
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Rozvoj
História
Zábava
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
Zamračené
5 °C
sk
English
Prešov
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Update
› To, čo zostalo z vyše 1000 glasgowských električiek (9.8.2012)
Jedna z prvých električiek v Glasgowe
Interiér jednej z prvých električiek - nižšia trieda
Interiér jednej z prvých električiek - vyššia trieda
"Cunader" #1392 je poslednou dvojpodlažnou električkou vyrobenou vo Veľkej Británii (v roku 1952)
Električky v Glasgowe jazdili na nezvyčajnom rozchode 1416 mm, čo umožňovalo prepravovať po niektorých električkových tratiach aj železničné vagóny s rozchodom 1435 mm, pričom okolesníky vagónov zapadali do drážok v koľajniciach
Mestská koľajová doprava začala v Glasgowe v podobe konky v roku 1872
Konka v meste slúžila v rokoch 1872 - 1902 a nahradená bola električkami
Kontrolér modernizovanej "štandardnej" električky #1088
Interiér modernizovanej "štandardnej" električky #1088
Interiér modernizovanej "štandardnej" električky #1088 s preklápacími operadlami
Električky typu "Standard" tvorili najpočetnejšiu časť vozidlového parku, vyrobených ich bolo viac než 1000
Albion Venturer v múzeu
Pôvodné električky typu Standard mali otvorené poschodie a zasklené bolo až v roku 1904
Interiér električky typu Standard
Experimentálna jednopodlažná električka
Tak ako z mesta odišli električky, odišla aj takmer polovica obyvateľov
"Cunader" #1392 ako posledný mohykán
Pohľad na historickú električku #779 zo začiatku 20. storočia
"Cunader" #1392
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie