imhd.sk
Prešov
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
MHD na stanice
Nočná doprava
Prímestská doprava
Bezbariérová doprava
Školské spoje (od 8.1.2023)
Preprava zvierat
Zastávky na znamenie
Prepravný poriadok
Straty a nálezy
Predčasné odchody
Pochvaly a sťažnosti
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Rozvoj
História
Zábava
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
Zamračené
3 °C
sk
English
Prešov
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Update
› "It's complicated" vystihuje električkovú dopravu v Charleroi (18.11.2024)
Prevažne segregovaná električková sieť v Charleroi sa oficiálne nazýva ako metro
Dopravu na "metre" zabezpečuje 45 električiek BN LRV vyrobených v rokoch 1980 - 1984
Radiála linky M4 je kompletne segregovaná a na jej väčšine sa premáva ľavostranne
Historická električková súprava vystavená v stanici Palais (do roku 2023 Beaux Arts)
Historická električková súprava vystavená v stanici Palais
V Charleroi sa po 40 rokoch prevádzkovania električiek BN LRV rozhodli pre ich modernizáciu, ktorá im predĺži život
Modernizované električky majú posuvné dvere, ktoré aj po ich zatvorení vyčnievajú
Modernizovaná električka BN LRV
Trať do Faubourg de Bruxelles bola otvorená v roku 2013 a využíva bývalú električkovú a železničnú trať
Konečná linky M3 vo Faubourg de Bruxelles
Segregovaná električková trať, ktorá má vyššiu niveletu, pričom skosený obrubník umožňuje cestnej doprave vchádzať na teleso trate
Moderná električková doprava bola sprevádzkovaná postupne v rokoch 1976 - 2012
Električky pôvodného dopravcu SNCV (typ S z 1950. rokov a BN LRV zo začiatku 1980. rokov)
Pred dokončením električkovej rýchlodráhy jazdili v Charleroi a okolí staršie električky typu S z roku 1958
Električková trať sa vlní na rovnej ulici, aby ju bolo možné čiastočne pojazďovať a čiastočne oddeliť od cestnej premávky
Koľajová križovatka z roku 1983, kde sa vetvia dve električkové radiály
V okolí Charleroi existovali desiatky kilometrov regionálnych električkových tratí, z ktorých mnohé existovali ešte v čase otvorenia prvého úseku modernej električky
Moderná rýchla električka má rozchod 1000 mm, rovnako ako pôvodné električkové trate
Konečná električiek v meste Anderlues sa nachádza ďalej od výstupnej zastávky Monument, keďže takto predtým viedla aj regionálna električková trať
Dva a pol generácie električiek v Charleroi v depe Anderlues
Podzemná stanica električky Waterloo otvorená v roku 1992
Stanica Waterloo s nástupišťom navyše
Hoci mali byť tunely až poslednou možnosťou pri výstavbe metra v Charleroi, nešetrilo sa na nich
V centre mesta premávajú električky čiastočne podzemným okruhom
Veľké plány na vertikálne segregované električkové trate na tomto mieste narazili
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie