imhd.sk
Prešov
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
MHD na stanice
Nočná doprava
Prímestská doprava
Bezbariérová doprava
Školské spoje (od 8.1.2023)
Preprava zvierat
Zastávky na znamenie
Prepravný poriadok
Straty a nálezy
Predčasné odchody
Pochvaly a sťažnosti
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Rozvoj
História
Zábava
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
Zamračené
3 °C
sk
English
Prešov
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Slovensko a svet
›
Európa
›
Švajčiarsko
› Lugano
Tramlinky na FLP v roku 2023 jazdili rýchlosťou do 50 km/h
#312, TI 142 027, linka 6, Piazzale Stazione, Lugano, Stazione
Nové Tramlinky na jednej strane zabezpečili nízkopodlažný prístup do vozidiel, no na strane druhej vzhľadom na stav trate a koncpciu tohto vozidla dochádzalo pri jazde k prudším priečnym kmitom
Na regionálnu električkovú trať Lugano - Ponte Tresa sú od roku 2021 nasadzované vozidlá Tramlink dĺžky 45420 mm
Označník zastávky Bozzoreda
Kĺbové Citaro #436 na linke 3
Hess Scania SwissAlpin K280UB #203 na linke 16
Stadler Giruno odchádza z Lugana
Elektrická jednotka Stadler Giruno, ktorá jazdí na vlakoch premávajúcich cez Gotthardský tunel
Hess Scania SwissAlpin K280UB na linke 16
Tlačidlá na zastavenie vozidla v stanici Lugano Cattedrale
Displej informujúci o najbližšej lanovke a žiadosť o zakúpenie lístka na konečnej stanici
Vozidlá pozemnej lanovky sa stretávajú v blízkosti katedrály svätého Lorenza
Pohľad na vozidlo #2, ktoré smeruje do centra Lugana
Informačná tabuľa o pozemnej lanovke Lugano Città - Lugano Stazione
Vstup do stanice pozemnej lanovky, ktorá spája železničnú stanicu s centrom mesta
Pohľad na pozemnú lanovku v hornej stanici
Pohľad na staničnú budovu v Lugane
Citaro II #311 v pozadí s Luganskými Alpami
Citaro II #311 stojí na zastávke pred železničnou stanicou
Upozornenie, že sa cestujúci nachádza v zóne, kde musí mať platný cestovný lístok
Citaro II #312 na linke 1, ktorá spája centrum s mestskou časťou Paradiso
Citaro II #305 v rekreačnej časti Lugana
Citaro II #305 prichádza k zastávke Paradiso, Geretta, ktorá má oddelené nástupištia pre linku 1 a 2
Citaro II #305 v mestskej časti Paradiso
Pohľad na kryté nástupištia prestupného terminálu Lugano Centro
Citaro G II #413 čaká na signál "voľno"
Mercedes-Benz Citaro II #305 prichádza k zastávke Lugano Centro
Citaro II G #416 odchádza z prestupného terminálu Lugano Centro
V centre Lugana sa nachádza prestupný terminál
Označník zastávky Ronchée
Okrem pozemnej lanovky na Monte Bré premáva aj autobusová linka 12
Tadiaľto bežne jazdí pozemná lanovka na Monte Brè
Pohľad na stanicu pozemnej lanovky
Hess Scania SwissAlpin #201 v kopcovitej časti Lugana
Panoramatické strešné okno v autobuse Hess Scania SwissAlpin K280UB
Mercedes-Benz Citaro II G #419 na linke 4
Setra S 415 NF na regionálnej linke 434 sa blíži k svojmu cieľu cesty
Volvo 8900LE #555 patriace dopravcovi Autopostale, ktorý zabezpečuje regionálnu dopravu v kantóne Ticino
Citaro II #310 prichádza do zastávky Piaza Manzoni
Heuliez GX 137 odbočuje do jednosmernej uličky v centre mesta
Regionálne autobusy rôznych veľkostí
Prímestské Citaro C2 LE Ü na linke 434
Automat na cestovné lístky, ktorý je vybavený aj LCD zastávkovou tabuľou
Medzi najnovšie autobusy v Lugane patrí aj tento Mercedes-Benz Citaro C2 #319
Mercedes-Benz Citaro C2 #323
Informačný leták o zmene cestovných poriadkov zavesený v Citare C2 #323
Priehľadná schéma liniek MHD nalepená na skle
Interiér luganského Citara
Výveska na zastávke, cestovné poriadky sa nachádzajú na označníku
Pohľad na zastávku Via Brentani
Mercedes-Benz Citaro C2 #323 na linke 6
Setra S 415 UL v Lugane
VDL Futura na linke Flixbusu z Milána do Mníchova
Horná stanica pozemnej lanovky
Interiér nového vozňa lanovej dráhy
Vjazd do hornej stanice lanovej dráhy
Pozemná lanová dráha medzi centrom a železničnou stanicou po modernizácii
Pozemná lanová dráha medzi centrom a železničnou stanicou po modernizácii
Spodná stanica pozemnej lanovej dráhy medzi centrom a železničnou stanicou po modernizácii
#325, TI 331325, linka 4, Piazza Dell Indipendenza
#419, TI 142312, linka 7, Piazza Dell Indipendenza
Autobusový terminál v centre mesta
Citaro v autobusovom termináli
Turistický vláčik pri spodnej stanici lanovky na Monte Brè
#4, Monte Brè
#3, Monte Brè
Horná stanica Monte Brè
Horná stanica Monte Brè
Stanica Brè Villaggio
Tunel hornej časti lanovky
Striedanie obsluhy lanovky - prestup z dverí do dverí v rámci výhybne
Vozeň lanovky na trati sprevádzkovanej v roku 1912
Výhybňa hornej časti lanovej dráhy
Vozeň hornej časti lanovej dráhy
#3, Suvigliana
Na stanici Suvigliana sa prestupuje medzi spodnou a hornou časťou pozemnej lanovky, medzi stanicami treba prejsť cez cestu
Vozeň hornej stanici spodnej lanovej dráhy sprevádzkovanej v roku 1908
#1, Suvigliana
Výhybňa spodnej časti trate
Interiér vozňa lanovky
Spodná stanica lanovej dráhy na Monte Brè
Spodná časť pozemnej lanovej dráhy (úsek Cassarate - Suvigliana) je plne automatizovaná
#306, TI 224924, linka 2, Stazione
Cestovné poriadky MHD
Pozemná lanová dráha spájajúca centrum mesta so železničnou stanicou
Pozemná lanová dráha spájajúca centrum mesta so železničnou stanicou
Pohľad na pozemnú lanovú dráhu a konečnú regionálnej železnice pod železničnou stanicou
Vozeň SWS C Giardiniera z roku 1911 jazdil na dnes už zrušenej trati Lugano–Cadro–Dino (LCD)
Sklenená horná stanica lanovej dráhy, ktorá bola vybudovaná ako súčasť celkovej rekonštrukcie dráhy v rokoch 2014 - 2016
Horná stanica mestskej lanovky, ktorá jazdí od roku 1886
Lanová dráha bola po rekonštrukcii znovu otvorená v decembri 2016
Zrekonštruovaná pozemná lanová dráha medzi železničnou stanicou a centrom mesta
Heuliez GX 127 na dočasnom nástupišti pri železničnej stanici, v pozadí hora San Salvatore
Heuliez GX 127 na dočasnom nástupišti pri železničnej stanici
Prestup medzi dvoma úsekmi lanovej dráhy v strednej stanici Pazzallo
Rozdielny sklon dvoch úsekov lanovej dráhy je zjavný pri prestupe v strednej stanici
Panoramatický vozeň lanovej dráhy na San Salvatore umožňuje výhľad na Lugano aj cez strechu
Lanová dráha na San Salvatore dosahuje maximálne stúpanie 61 %
Keďže pôvodne sa uvažovalo so stavbou ozubnicovej železnice, lanová dráha je rozdelená na dva samostatné rovnako dlhé úseky
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie