imhd.sk
Prešov
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
MHD na stanice
Nočná doprava
Bezbariérová doprava
Preprava zvierat
Zastávky na znamenie
Prepravný poriadok
Straty a nálezy
Predčasné odchody
Pochvaly a sťažnosti
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Rozvoj
História
Zábava
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
Jasná obloha
-2 °C
sk
English
Prešov
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Slovensko a svet
›
Európa
›
Dánsko
› Múzeum električiek Skjoldenæsholm
Scandia #3 pôvodom z Aarhusu na vstupnej zastávke trate do múzea
Scandia #3 pôvodom z Aarhusu na vstupnej zastávke trate do múzea
Scandia #3 pôvodom z Aarhusu
Scandia #3 pôvodom z Aarhusu pripomína, že združenie prevádzkujúce múzeum oslávilo 50 rokov svojej existencie
Kodanský Düwag GT6 #890 uprostred rekonštrukčných prác
N. Larsen #100 z roku 1901 jazdil v Kodani
Kodanský Düwag GT6 #890 uprostred rekonštrukčných prác
Kodanský Düwag GT6 #890 uprostred rekonštrukčných prác
Kodanský Düwag GT6 #890 uprostred rekonštrukčných prác
Kodanský Düwag GT6 #890 uprostred rekonštrukčných prác
Kodanský Düwag GT6 #890 uprostred rekonštrukčných prác
Kodanský Düwag GT6 #890 uprostred rekonštrukčných prác
Jedna z pôvodných kodanských električiek uprostred veľkej opravy
Sklad rôzneho materiálu a električka z Aarhusu
Trolejová veža z Aarhusu
Električka #1 vyrobená v Københavns Sporveje slúžila v Aarhuse
SIG #213 vyrobený v roku 1933 jazdil do roku 1979 v Bazileji
Električky F. C. Schultz #22 z roku 1900 z Kodane a Societé Anonyme la Brugeoise et Nivelles #824 z roku 1929 pôvodom z Haagu
Otvorený vlečný vozeň Scandia #389 pôvodom z Kodane
Dvojpodlažná električka F. C. Schultz #22 z roku 1900
Električka „Dukke Lise“ #701 z roku 1949 bola prvou viditeľne „inou“ a modernou električkou v Kodani
Vlečný vozeň #283 z roku 1870
Električka Falkenried #17 z roku 1897
Pracovná električka #S1 od roku 1952 slúžila ako sypač piesku
Sústruh na nápravy a dvojkolie
ASEA #12 (ex A/S Odense Sporvej)
Interiér trolejbusu z autobusu Leyland #101, ktorý vyrobili Københavns Sporveje v roku 1938
Interiér trolejbusu z autobusu Leyland #101, ktorý vyrobili Københavns Sporveje v roku 1938
Pracovisko vodiča trolejbusu z autobusu Leyland #101, ktorý vyrobili Københavns Sporveje v roku 1938
Pracovisko vodiča trolejbusu z autobusu Leyland #101, ktorý vyrobili Københavns Sporveje v roku 1938
Interiér trolejbusu z autobusu Leyland #101, ktorý vyrobili Københavns Sporveje v roku 1938
Interiér trolejbusu z autobusu Leyland #101, ktorý vyrobili Københavns Sporveje v roku 1938
V múzeu električiek je možné nájsť aj takýto nákladný bicykel
Výstava rôznych vozidiel v interiéri múzea
Vlečný vozeň Scandia #1321 z roku 1914 v súprave s električkou #327 rovnakého výrobcu z roku 1912 (obe ex Københavns Sporveje)
Københavns Sporveje #929 (ex Nordsjællands Elektricitets- og Sporvejs Aktieselskab)
Københavns Sporveje #929 (ex Nordsjællands Elektricitets- og Sporvejs Aktieselskab)
Električka General Motors #74 z roku 1946 premávala v Malmö
Pohľad do dielne, kde z vrakov vznikajú krásne historické električky
Pohľad do dielne, kde z vrakov vznikajú krásne historické električky
Pohľad do dielne, kde z vrakov vznikajú krásne historické električky
Pohľad do dielne, kde z vrakov vznikajú krásne historické električky
Pohľad do dielne, kde z vrakov vznikajú krásne historické električky
Pohľad na dielne, kde prebieha oprava električiek
Spodné podlažie poschodovej električky #50 z roku 1915
Pohľad na odstavené historické električky a autobusy v hale
Vlečný vozeň Orenstein & Koppel #4384 z roku 1957 pôvodom z Hamburgu
Pohľad na odstavené autobusy a električky v múzeu
Autobus Reo / Københavns Sporveje #314 z 1934 vedľa električky Københavns Sporveje #575 z roku 1938
Vrchné poschodie poschodovej električky #50 so zberačom uprostred sedadiel vyzerá pomerne nebezpečne
Poschodová električka #50 z roku 1915
Električka #1 vyrobená v Københavns Sporveje slúžila v Aarhuse
Flensburská električka HAWA #36 z roku 1926 vedľa autobusu DAB #8431 z roku 1993
Melbournská električka M&MTB #965 z roku 1950
HAWA #36 z roku 1926 kedysi premávala vo Flensburgu
Scandia #275 vyrobená v roku 1907 pre Københavns Sporveje
Trolejbus z autobusu Leyland #101 vyrobili Københavns Sporveje v roku 1938
Trolejbus z autobusu Leyland #101 vyrobili Københavns Sporveje v roku 1938
Trolejová veža Ford V8 #501-02 z roku 1938 a výstava rôznych modelov autobusov a električiek
Stoly a stoličky vs. autobusy a električky
De Dion Bouton #1 (ex A/S Frederiksberg Sporveje) z roku 1913
Kodanský omnibus #17 z roku 1897
Kodanský omnibus z roku 1897
Historické električky z Nemecka
Pohľad zhora na električku Scandia #437 z roku 1918
Schodisko v dvojpodlažnej kodanskej električke F. C. Schultz #22 z roku 1900
Pohľad na vrchné poschodie dvojpodlažnej kodanskej električky F. C. Schultz #22 z roku 1900
Interiér spodného poschodia dvojpodlažnej kodanskej električky F. C. Schultz #22 z roku 1900
Pohľad na schodisko na vrchné poschodie dvojpodlažnej kodanskej električky F. C. Schultz #22 z roku 1900
Otvorený vlečný vozeň Scandia #389 pôvodom z Kodane
Interiér električky Falkenried #3657 (ex Hamburger Hochbahn AG)
Interiér električky Falkenried #3657 (ex Hamburger Hochbahn AG)
Interiér električky Falkenried #3657 (ex Hamburger Hochbahn AG)
Interiér električky Falkenried #3657 (ex Hamburger Hochbahn AG)
Zaujímavé riešenie zadnej plošiny električky Falkenried #3657 (ex Hamburger Hochbahn AG)
Podvozok električky SABN #3060 (ex STIB Brusel ex KS Kodaň ex HHA Hamburg)
ASEA #12 (ex A/S Odense Sporvej)
Pracovisko vodiča električky SABN #3060 (ex STIB Brusel ex KS Kodaň ex HHA Hamburg)
Interiér električky SABN #3060 (ex STIB Brusel ex KS Kodaň ex HHA Hamburg)
Stanovište sprievodcu v električke SABN #3060 (ex STIB Brusel ex KS Kodaň ex HHA Hamburg)
Interiér električky SABN #3060 (ex STIB Brusel ex KS Kodaň ex HHA Hamburg)
Interiér električky SABN #3060 (ex STIB Brusel ex KS Kodaň ex HHA Hamburg)
SABN #3060 (ex STIB Brusel ex KS Kodaň ex HHA Hamburg) v hale múzea
Vozeň kodanskej konky #51 z roku 1876
SABN #3060 (ex STIB Brusel ex KS Kodaň ex HHA Hamburg)
Modely električiek z celého sveta
Model električky T1 vyrobený v ruskom Petrohrade
Expozícia dobových fotografií, uniforiem, ocenení a vlajočiek
Expozícia dobových fotografií, uniforiem, ocenení a vlajočiek
Falkenried #3657 (ex Hamburger Hochbahn AG)
Dvojpodlažná električka F. C. Schultz #22 z roku 1900
SABN #824 (ex Electrische Museumtramlijn Amsterdam, ex Haagsche Tramweg Maatschappij)
Københavns Sporveje #587 uprostred lesa
Detail na linkovú orientáciu električkovej kaviarne
Høka SM83 (ex SM53) #203 pôvodom z Osla stojí v nástupnej zastávke obratiska Eilers Eg
Interiér električky Høka SM83 (ex SM53) #203 (ex AS Oslo Sporveier)
Pracovisko vodiča v električke Høka SM83 (ex SM53) #203 (ex AS Oslo Sporveier)
Interiér električky Høka SM83 (ex SM53) #203 (ex AS Oslo Sporveier)
Interiér električky Høka SM83 (ex SM53) #203 (ex AS Oslo Sporveier)
Dobová reklama na MHD
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie