imhd.sk
Prešov
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
MHD na stanice
Nočná doprava
Prímestská doprava
Bezbariérová doprava
Školské spoje (od 8.1.2023)
Preprava zvierat
Zastávky na znamenie
Prepravný poriadok
Straty a nálezy
Predčasné odchody
Pochvaly a sťažnosti
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Rozvoj
História
Zábava
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
Zamračené
3 °C
sk
English
Prešov
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Slovensko a svet
›
Austrália a Oceánia
›
Austrália
› Sydney
Nákladná električka z roku 1907
Električky z troch miest: rad Y1 v Melbourne (#611 z roku 1930), rad 1050 v Nagasaki (#1054 z roku 1952) a rad R1 v Sydney (#1979 z roku 1936)
Dielne múzea električiek
Električka Comeng typu R1 na prezentačnej trati
Prezentačná električková trať využíva časť železničnej trate zrušenej v roku 1991
Hlavná hala s vystavenými električkami
Múzeum električiek v Sydney sa nachádza na okraji mesta
Asymetrické umiestnenie dverí v melbournskej električke radu Z2
Dielne s električkami, medzi ktorými sa ukrýva aj PCC z roku 1948 pôvodom zo San Francisca
Brúsiaci vozeň z roku 1920
Trolejbus AEC 664T / Ritchie Brothers vyrobený v roku 1937
Trolejbus AEC 664T / Ritchie Brothers vyrobený v roku 1937
Veľký sklon električkovej trate 12,1 % na Balmoral Street si vyžiadal zaujímavé technické riešenie
Električka radu N z roku 1906 so samostatným vstupom do každého oddielu
Berlínska električka Rekowagen TZ 69 #5133 v sydneyskom múzeu
Väzenská električka z roku 1909
Väzenská električka z roku 1909
Vozeň sydneyského radu F #393 bol vyrobený firmou Clyde v roku 1902
Električka radu Z2 pôvodom z Melbourne v múzeu električiek v Sydney
Autonómny minibus je naprogramovaný tak, aby komunikoval s inými smart zariadeniami, napríklad riadením križovatiek
Od októbra 2019 prebiehal 6-mesačný test autonómneho minibusu v bežných uliciach Olympijského parku
Koženkové sedadlá v interiéri jednotky radu K vyrobenej firmou A Goninan & Co v 1980. rokoch
Plne automatizovaná jednotka metra Alstom Metropolis na odstavnej koľaji pred zmenou smeru jazdy
Vstup do jednotky Alstom Metropolis
Interiér jednotky Alstom Metropolis
Interiér jednotky Alstom Metropolis
Stanica metra North Ryde
Stanica metra North Ryde
Stanica metra North Ryde
Jednotka Alstom Metropolis v stanici North Ryde
Jednotka Alstom Metropolis v stanici North Ryde
Sydney buduje metro ako plne automatizované
Interiér jednotky Alstom Metropolis
Schéma linky v podobe displeja v jednotke Alstom Metropolis
Jednotka Alstom Metropolis na prvej linke metra v Sydney
Bariéry usmerňujúce cestujúcich do jednotlivých dverí električky na Centrálnej stanici
Časť trasy linky L1 spájajúca dve bývalé nákladné železnice prechádza budovami a/alebo pod povrchom
Vybavenie električkovej zastávky
Informácie poskytované na zastávke
Zastávka linky L1 Pyrmont Bay je umiestnená v budove
Sydney ani neďaleké mesto Newcastle sa nevybrali cestou tram-trainov
Konečná električiek v blízkosti stanice prímestskej železnice
Konečná linky L1 Dulwich Hill
Linka L1 v tejto časti používa novovybudovanú trať prechádzajúcu centrom
Jediné miesto, kde sa dá prechádzať medzi traťami liniek L1 a L2/L3
Autobus Custom CB60 Evo II prichádza od Centrálnej stanice
#1936, 1936-ST, 2117, linka L1, L38, Hay St
CAF Urbos 3 pri začiatku takmer 13 km dlhej električkovej linky L1
#8003, M/O 8003, Castlereagh Street
Začiatok buspruhu
#2166, 2166-ST, linka M50, Elizabeth St
#2531, 2531-ST, linka 740, Wentworth Ave
Zastávkový označník s informáciou o večernom neobsluhovaní zastávky v piatok a sobotu
Typický autobusový označník v Novom Južnom Walese
#2681, 2681-ST, linka 325, Bayswater Road
Poťahy s "tagovým" vzorom
Interiér autobusu Custom CB60 Evo II
Konečná autobusov troch liniek na okraji Sydney
Custom CB60 pri jednom z mnohých parkov v Sydney
Konečná autobusov na útese nad Pacifikom
Starý typ zastávkového označníka
Cestovné poriadky s vypísanými všetkými odchodmi v samostatných riadkoch
Koľajové spojky pred konečnou zastávkou linky L2
Turistický autobus pod estakádou
Na veľký Sydneyský prístavný most sa zmestila dvojkoľajná železničná trať, buspruh, 7 pruhov pre automobilovú dopravu a tiež chodník a cyklotrasa
#3019, 3019-ST, linka 292, Sydney Harbour Bridge
Živá lodná doprava v zálive, okolo ktorého sa rozprestiera mesto Sydney
Svetoznáma budova opery stojí na mieste bývalej električkovej vozovne Fort Macquarie
Turistický autobus na Sydneyskom prístavnom moste
#2006, 2006-ST, Sydney Harbour Bridge
#3022, 3022-ST, Sydney Harbour Bridge
#1718, M/O-1718, Sydney Harbour Bridge
Koľajové spojky pred konečnou zastávkou
Hadiaca sa súprava Citadisov pred vjazdom na konečnú zastávku, ktorá sa nachádza pod železnicou a tá pod cestnou estakádou
#1340, M/O-1340, linka 441, Mrs Macquaries Road
Svetoznáma budova opery stojí na mieste bývalej električkovej vozovne Fort Macquarie
Lode patria do verejnej dopravy v Sydney, cestovné je však približne dvakrát vyššie než v iných druhoch verejnej dopravy
Prímestská jednotka EDI Rail Millenium vchádza do stanice Circular Quay umiestnenej na estakáde
Lodné linky mestskej dopravy sa stretávajú v prístave Circular Quay
Interiér prímestskej jednotky Downer Rail / Hitachi Waratah
Interiér prímestskej jednotky Downer Rail / Hitachi Waratah
Posledná z prvej série prímestských jednotiek Downer Rail / Hitachi Waratah slúžiaciach v sydneyskej aglomerácii
Prímestská jednotka Downer Rail / Hitachi Waratah
Medzimestská jednotka UGL Rail OSCAR
Historická stanica Stanmore slúži prímestskej železnici
Prímestská jednotka Downer Rail / Hitachi Waratah
Informačný displej s najbližšími odchodmi vlakov a ich zastávkami
Prímestská jednotka Downer Rail / Hitachi Waratah v jednej z podzemných staníc v centre Sydney
Interiér vozňa EDi Rail Millennium prímestského vlaku
Prístav pre mestské lode Barangaroo Wharf
Prístav pre mestské lode Barangaroo Wharf
Električková trať oddelená od cesty pozdĺžnymi prahmi
Rozsvietené pásy na čele električky Alstom Citadis 305
19-ročné Citaro na podvozku MB O 405 NH
Zástup autobusov v buspruhu v popredí s vozidlami poháňanými CNG
#2533, 2533-ST, Elizabeth St
Vstup do historickej podzemnej stanice prímestskej železnice St James Station
#2300, 2300-ST, linka 304, Elizabeth St
Kombinácia autobusov Mercedes-Benz O 405 a Citaro na austrálsky spôsob
Všetkých 60 električiek Alstom Citadis 305 je prevádzkovaných vo dvojiciach dĺžky 67 metrov
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie