imhd.sk
Prešov
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
MHD na stanice
Nočná doprava
Prímestská doprava
Bezbariérová doprava
Školské spoje (od 8.1.2023)
Preprava zvierat
Zastávky na znamenie
Prepravný poriadok
Straty a nálezy
Predčasné odchody
Pochvaly a sťažnosti
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Rozvoj
História
Zábava
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
Oblačno
2 °C
sk
English
Prešov
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Bratislava
›
Rôzne dopravné fotografie
›
Koľajové trate
› Rekonštrukcia trate na Hlavnú stanicu (2015)
Nedokončený chodník a zvyšky stavebného materiálu popri novej trati
Nedokončený chodník a zvyšky stavebného materiálu popri novej trati
Zastávka STU v deň obnovenia premávky električiek
Zastávka STU v deň obnovenia premávky električiek na novej trati zatiaľ s vypnutým displejom
Nie všetky detaily sa podarilo dotiahnuť do konca ku dňu obnovenia premávky
#7506 pod NBS
#7506 testuje prejazdnosť rekonštruovanej trate
#7506, Ul. Imricha Karvaša, zastávka STU
#7506 prechádza trianglom na križovatke Radlinského - Imricha Karvaša
#7506 testuje prejazdnosť rekonštruovanej trate
#7506, Ul. Imricha Karvaša
#7506 prechádza staveniskom
Dokončovacie práce na električkovej trati
Zrekonštruované priecestie Mýtna ešte bez svetelnej signalizácie
Nová informačná tabuľa a prístrešok s nevhodne umiestnenou reklamou
#7506 testuje prejazdnosť rekonštruovanej trate
#7506 testuje prejazdnosť rekonštruovanej trate
#7506 prechádza rekonštruovanou traťou
Montáž svetelnej signalizácie v križovatke Štefanovičova - Žilinská
Dokončovanie "modernej" zastávky Žilinská
Pripravené označníky na osadenie
Nevhodne umiestnená reklama prístrešku
Protihlukové a protivibračné bokovnice by mali priliehať ku koľajnici
Vyčnievajúce koľajnice aj bokovnice po rekonštrukcii električkovej trate
Hranica prvej a druhej etapy rekonštrukcie električkovej trate na Hlavnú stanicu
Rekonštruovaná električková trať na Ulici Imricha Karvaša
Rekonštruovaná električková trať na ul. Imricha Karvaša
Rekonštruovaná električková trať na Ulici Imricha Karvaša
Rekonštruovaná električková trať na Ulici Imricha Karvaša
Zrekonštruovaná električková trať na Štefanovičovej ul.
Zrekonštruovaná električková trať na Námestí slobody
Zrekonštruovaná električková trať na Hlavnú stanicu
Zastávka električiek Žilinská počas rekonštrukcie trate
Citelis #1031 na linke 203
Vrchári inštalujú trolejové vedenie na Námestí slobody
Vrchári montujú trolejovú križovatku na Žilinskej ul.
Uzatvorené priecestie pri NBS
Počas rekonštrukcie električkovej trate na Hlavnú stanicu sa jej horná časť zmenila na parkovisko tolerované všetkými zložkami polície
Počas rekonštrukcie električkovej trate na Hlavnú stanicu sa jej horná časť zmenila na parkovisko tolerované všetkými zložkami polície
Počas rekonštrukcie električkovej trate na Hlavnú stanicu sa jej horná časť zmenila na parkovisko tolerované všetkými zložkami polície
Montáž trolejového vedenia
Pri "modernizácii" bolo použité zábradlie, ktoré sa používa od začiatku 1990-tych rokov
Rekonštrukcia priecestia Mýtna - Imricha Karvaša
Štefanovičova ulica
Zváranie koľajníc
Zrekonštruované priecestie na Žilinskej ul. ešte bez električkového troleja
Inštalácia napájacieho bodu
Rekonštrukcia priecestia na Mýtnej ul.
Montáž trolejového vedenia
Vyčnievajúci a prepadnutý obrubník - aj takto vyzerá električková trať po rekonštrukcii
Odchýlené protihlukové a antivibračné bokovnice od koľajníc nebudú plnohodnotne plniť svoj účel
Popraskaný betón na čerstvo zrekonštruovanej trati
Presmerovaná linka 94 počas rekonštrukcie priecestia Mýtna - Imricha Karvaša
Presmerovaná linka 39 počas rekonštrukcie priecestia Mýtna - Imricha Karvaša
Rekonštrukcia priecestia Mýtna - Imricha Karvaša
Rekonštrukcia priecestia Mýtna - Imricha Karvaša
Pohľad na rekonštrukciu električkovej trate v križovatke Radlinského a Ul. Imricha Karvaša
Pohľad na rekonštrukciu električkovej trate v križovatke Radlinského a Ul. Imricha Karvaša
Pohľad na rekonštrukciu električkovej trate na Ul. Imricha Karvaša
Pohľad na rekonštrukciu električkovej trate na Ul. Imricha Karvaša
Asfaltovanie povrchu vozovky v križovatke Radlinského a Ul. Imricha Karvaša
Stavebná technika na Radlinského ul.
Stavebné práce v križovatke Radlinského ul. a Ul. Imricha Karvaša
Nová koľaj smerom na Hlavnú stanicu a stavebné mechanizmy
Pohľad na rekonštrukciu električkovej trate v križovatke Radlinského a Ul. Imricha Karvaša
Asfaltérske práce v plnom prúde
Výstavba dočasného priechodu cez stavenisko
Koľaje po zabetónovaní a pred zaasfaltovaním
Električky prechádzajúce popri stavebnom ruchu zabrzdil roztrhnutý preves
Obnova trojkoľajnej trate na križovatke Radlinského - Imricha Karvaša
#7911+7912 prechádza medzi práve modernizovanou traťou a menenou výhybkou nad rámec modernizácie
Nad rámec rekonštrukcie trate na Hlavnú stanicu boli dopravným podnikom vymenené aj niektoré koľajové konštrukcie
Výstavba pevnej jazdnej dráhy
Liatie betónu pod pripravené koľajnice
Rekonštruovaná časť trate vrátane uzemnenia trolejového vedenia drôtom začína v tesnej blízkosti trate v prevádzke
#7931+7932 prechádza popri rekonštruovanej trati
Úprava križovatky Radlinského ul. s Ul. Imricha Karvaša
Zaplavená trať počas rekonštrukcie po výdatnom letnom daždi
Dočasný priechod pre chodcov cez rekonštruovanú električkovú trať
Odstraňovanie starej trate v priestore výhybky
Jedným z mála zlepšení modernizovanej električkovej trate bude úprava oblúka zo zastávky STU v smere na Hlavnú stanicu
Koľajnice pred podbetónovaním
Betónová dlažba, po ktorej prípadná náhradná autobusová doprava nebude môcť jazdiť
Koľajnice a podval po podbetónovaní
Trolejbus prechádza cez dokončenú časť zrekonštruovanej električkovej trate ešte pred úpravou trolejového vedenia
Rozpracovaná zastávka Žilinská
Vydláždený priestor zastávky Žilinská, pri ktorom až čas ukáže, či vydrží pojazďovanie autami ministerstva financií
Betón a betónová dlažba - taký bude koľajový zvršok električkovej trate na Hlavnú stanicu po "modernizácii"
Pružinové uchytenia koľajníc s krytmi a bez nich
Postup prác pri rekonštrukcii trate
Rekonštrukcia električkového priecestia
Rekonštrukcia priecestia na Žilinskej ul.
Vznikajúca zastávka Žilinská
Vznikajúca zastávka Žilinská
Vznikajúca zastávka Žilinská
Pevná jazdná dráha po vybetónovaní podkladovej dosky
Po vybetónovaní podkladovej dosky
Vznikajúca pevná jazdná dráha pri NBS
Triangel na Radlinského počas rekonštrukcie
Rekonštrukcia koľajovej odbočky z Radlinského na ul. Imricha Karvaša
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie