imhd.sk
Prešov
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
MHD na stanice
Nočná doprava
Prímestská doprava
Bezbariérová doprava
Školské spoje (od 8.1.2023)
Preprava zvierat
Zastávky na znamenie
Prepravný poriadok
Straty a nálezy
Predčasné odchody
Pochvaly a sťažnosti
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Rozvoj
História
Zábava
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
Zamračené
3 °C
sk
English
Prešov
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Slovensko a svet
›
Európa
›
Švajčiarsko
› Lausanne
Provizórna zastávka MHD počas prestavby železničnej stanice
25-metrové trolejbusy lighTram 5 boli do Lausanne dodané v rokoch 2020 - 2021
Konečná stanica linky metra m1
Linka m1 lausannského metra
Úrovňové križovanie metra a trolejbusov so závorami
#875, linka 2, Pl. de la Navigation
Konečná metra m2 sa nachádza v dome pri Ženevskom jazere
Vozeň metra na báze parížskych vozidiel MP 89
Metro smeruje od Ženevského jazera do kopcovitého centra Lausanne
K Ženevskému jazeru pôvodne viedla pozemná lanovka, potom zubačka a v súčasnosti k nemu vedie metro na pneumatikách
Električka SWS / SAAS Ce 2/3 jazdila v lausannskej električkovej sieti
Dvojúrovňový Pont Charles Bessières s metrom
Intervalový cestovný poriadok metra
Informácie na vnútornom displeji počas jazdy na odklonovej trase
Intervalový cestovný poriadok sa v Lausanne používa pri intervale 7,5 min a kratšom
Automat v mobile - reklama na SMS cestovný lístok
Voľba zón platnosti jednorazového cestovného lístka pri ceste zo zóny 11 do zóny 103
Spodná konečná metra m2
Interiér vlaku metra VAL
Metro VAL na bývalom úseku lanovky a zubačky
MAN Lion's City GL na trolejbusovej linke 6
MAN Lion's City GL a Iveco Crossway LE na novom prestupnom uzle Sallaz
Minibus Mercedes-Benz externej firmy MSA zabezpečuje služby pre dopravný podnik
Nový prestupný uzol Sallaz je vybudovaný ako shared space bez vyznačenia jazdných pruhov a s lavičkami uprostred námestia
Nový prestupný uzol Sallaz je vybudovaný ako shared space bez vyznačenia jazdných pruhov a s lavičkami uprostred námestia
Nový prestupný uzol Sallaz medzi metrom, trolejbusmi a autobusmi
Označovač Mikroelektronika Vega CVP v trolejbuse
Odstavná plocha pre bicykle na konečnej trolejbusu
Nové obratisko Praz-Séchaud s odstavnou stopou bez výhybiek a s jednotným výstupišťom a nástupišťom
Hess / Kiepe BGT-N2C (Swisstrolley 3)
Trolejbusový vlak zložený z trolejbusu NAW / Lauber / BBC-Sécheron 91 T #792 a osobného prívesu Hess / Lanz + Marti #910
Trolejbusový vlak zložený z trolejbusu NAW / Lauber / BBC-Sécheron 91 T #792 a osobného prívesu Hess / Lanz + Marti #910
Trolejbus Swisstrolley 3 s jednokrídlovými dverami vpredu
Obratisko Maladière pre dve trolejbusové linky s trolejbusom Hess / Kiepe BGT-N2C (Swisstrolley 3)
Jednokrídlové predné dvere s vysokým oknom vedľa nich v trolejbuse Swisstrolley 4
Pohľad z trolejbusu na križovatku trolejbusovej trate s metrom
Interiér trolejbusu Swisstrolley 4
Predĺžená linka 25 sa otáča na kruhovej križovatke, na fotke je vidieť spoločné výstupište i nástupište
Jednoduchá konečná zastávka trolejbusovej linky 25
Van Hool newA330
Prvý z trolejbusov Hess / Kiepe BGT-N2D (Swisstrolley 4) na čerstvo predĺženej linke 25
Vybavenie zastávky pred železničnou stanicou v Renens
MAN Lion's City po naštartovaní s testom informačného systému
Ľahké metro spája dve železničné stanice s univerzitným kampusom, kde študuje a pracuje 31-tisíc ľudí
Interiér jednotky ľahkého metra linky m1
Van Hool newAG300 pred železničnou stanicou
Stanica metra Lausanne-Gare bola pôvodne stanicou lanovky, pričom aj po prestavbe si zachovala svoj sklon
Premostenie dvoch tunelových častí metra
Interiér vozňa metra
Trolejbus Hess / Kiepe BGT-N2C
MAN Lion's City na prestavovanom termináli pri stanici metra Sallaz
Interiér stanice metra Sallaz
Pomerne drastický piktogram upozorňujúci na možnosť úrazu v kĺbe metra s harmonikou
MAN A39 Lion's City DD čaká na pasažierov z metra
Zrušená regionálna trolejbusová trať, ktorá smerovala k Chalet-à-Gobet
Prestupný terminál MHD na konečnej metra M2
Minibus Mercedes-Benz na konečnej metra
Príjazd automaticky riadeného metra na konečnú stanicu Croisettes
Časť trate metra na pneumatikách na povrchu
Výjazd z tunela metra na povrchovú časť trate
Stanica metra Lausanne-Gare
Trolejbus Hess / Kiepe BGT-N2D
Bývalá vozovňa a vedľa nej špeciálne značenie buspruhu
Nástupištia MHD pred železničnou stanicou
Trolejbus Hess / Kiepe BGT-N2D
Kontrola cestovných lístkov pri výstupe z metra
Trať metra prechádzajúca mostom
Dilatácia na trati metra na pneumatikách
Premávka metra M2 s vozňami MP 89 CA je plne automatizovaná, a tak cestujúci môžu stáť aj v miestach, kde by pri iných metrách bola kabína strojvodcu
Trať metra na pneumatikách
Výhybka pneumatikového metra
Pobyt vlakov metra je na staniciach nastavený na 25, 35 alebo 70 sekúnd
Stanica plne automatizovaného metra
Konečná stanica regionálnej železnice LEB Lausanne-Flon
Stadler RBe 4/8 z roku 2010 na konečnej Lausanne-Flon
Vozeň Be 4/8 z roku 1991
Madlo pri dverách v jednotke Stadler RBe 4/8
Signál, ktorý sa rozsvieti po stlačení tlačidla s požiadavkou na zastavenie regionálnej električky
Zastávkové tlačidlo znamenia vodičovi
Regionálna električková trať vedie po kraji ulice
Upozornenie pre vodiča trolejbusu na nutnosť použitia reflexnej vesty
Aj vo Švajčiarsku občas vypadne vnútorný informačný systém
Neoplan N4522
Cestovný poriadok a obsluhovaná oblasť taxibusom
Vlečné vozidlo Hess / Lanz / Marti
Súprava trolejbusu NAW / Lauber / BBC-Sécheron s vlečným vozidlom Hess / Lanz / Marti
Súprava trolejbusu NAW / Lauber / BBC-Sécheron s vlečným vozidlom Hess / Lanz / Marti
Taxík jazdiaci ako linka MHD 940 na zavolanie
Súprava trolejbusu NAW / Lauber / BBC-Sécheron s vlečným vozidlom Hess / Lanz / Marti na konečnej linky 7, odkiaľ je možné sa ďalej prepraviť taxíkom (vpravo) jazdiacim v rámci MHD
Ani na dočasnej zastávke nechýbajú oznamy a automat na cestovné lístky (napájaný cez solárny článok)
Neoplan N4522 vchádza do krátkeho cestného tunela
Den Oudsten Alliance City postáva na bývalej autobusovej, trolejbusovej a predtým aj električkovej stanici
Den Oudsten Alliance City postáva na bývalej autobusovej, trolejbusovej a predtým aj električkovej stanici
Ochotný vodič trolejbusu vystúpil a pomáha cestujúcej so zakúpením cestovného lístka
Jasná preferencia vybraných dopravných prostriedkov pri vstupe do mesta
Smerovo oddelené jazdné pruhy so zastávkami v nich umožňujú bezpečný prístup cestujúcich na zastávku
Smerovo oddelené jazdné pruhy so zastávkami v nich sú jedným z prvkov preferencie MHD
Hess / Kiepe BGT-N2D na konečnej
Konečná trolejbusovej linky 8 na okraji Lausanne s podzemným parkoviskom P+R
Interiér trolejbusu Hess / Kiepe BGT-N2D - miesto na bicykel, kočík alebo vozíček spolu s možnosťou upevnenia
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie