imhd.sk
Prešov
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
MHD na stanice
Nočná doprava
Prímestská doprava
Bezbariérová doprava
Školské spoje (od 8.1.2023)
Preprava zvierat
Zastávky na znamenie
Prepravný poriadok
Straty a nálezy
Predčasné odchody
Pochvaly a sťažnosti
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Rozvoj
História
Zábava
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
Zamračené
2 °C
sk
English
Prešov
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Slovensko a svet
›
Európa
›
Írsko
› Baile Átha Cliath / Dublin
Cestovné lístky
Starý typ zastávkového označníka
Minimálny horizontálny aj vertikálny rozdiel medzi nástupnou hranou nástupišťa a električky
Podlaha električky sa nachádza takmer v rovnakej úrovni ako nástupište
Len niekoľkocentimetrová medzera medzi električkou a nástupišťom
Interiér električky Citadis 502 (pôvodne 402)
Interiér električky Citadis 502 (pôvodne 402)
Interiér električky Citadis 502 (pôvodne 402)
Interiér električky Citadis 502 (pôvodne 402)
Oplotená trať pri novom developmente
Interiér električky Citadis 502 (pôvodne 402)
Kabína vodiča električky Citadis 502
Záväzky dopravcu a povinnosti cestujúcich
Pôvodná konečná zelenej linky s električkami dvoch sérií
Prvý úsek zelenej linky, otvorený v roku 2004, končil v Sandyforde
Všetkých 26 električiek Citadis 402 bolo v roku 2019 predĺžených zo 43 na 55 metrov, čím sa z nich stal typ 502
Citadis vchádza do zastávky v priestore bývalej železničnej trate
Severná časť zelenej linky vedie v miestach bývalej železnice Midland Great Western Railway
Citadis v centre Dublinu
Jeden z približne stovky elektrobusov, ktoré začali byť dodávané do Dublinu na sklonku roka 2023
Typický zastávkový označník s výveskami
Hlavná železničná stanica v Dubline nesie názov Dublin Connolly
#3024, Naas Rd
#182-D-7004, SG 429, linka 69, Naas Rd
#172-D-21441, SG317, linka H3, Thormaby Road, zastávka Howth Summit
Wright Eclipse Gemini 2 #SG317 schádza do centra Howthu
#172-D-22763, SG364, linka 6, Howth Road, zastávka Howth
#8321, Stanica Connolly
Dieselová jednotka radu 2900 na regionálnom vlaku
Alstom Citadis 301 #3014
Wright Eclipse Gemini 2 #SG609 upozorňujúci na nutnosť nosenia ochrany tváre vo vozidlách MHD
#191-D-43251, SG571, linka 7A, George's Street Upper
#11506, 142-D-15770, Harbour Road
Dublinské električky Alstom Citadis 402 majú po predĺžení 55 metrov
#5017, linka Green line, Westmoreland Street
#191-D-4641, SG531, linka 27, Westmoreland Street
#12-D-36961, GT13, linka 13, Westmoreland Street
#5009, Westmoreland Street
Elektrická jednotka radu 8100
Elektrická jednotka rady 8100 do stanice Blackrock
#212-D-17583, PA161, linka 122, Westmoreland Street
#172-D-23219, SG369, Gardiner Street Lower
Elektrická jednotka radu 8100
Dieselová jednotka Hyundai Rotem
Alstom Citadis 401 #4002 na konečnej zastávke červenej linky pri železničnej stanici Connolly
Pohľad na zastávku Spencer Dock
Dieselová jednotka radu 22000 vyrobená spoločnosťou Hyundai Rotem
Elektronická tabuľa informuje o koľko minút príde najbližší vlak
Pohľad na označenie železničnej stanice Drumcondra
#12-D-39239, linka 16, Dublin Airport
Wright Eclipse Gemini 2
#5012 sa blíži k monumentu "Spire of Dublin"
Dioráma budovania východného móla prístavu v Dún Laoghaire za pomoci železnice The Metals
Dalkey Yard, bývalá vozovňa električiek so zachovaným koľajiskom
Východné mólo prístavu Dún Laoghaire sa začalo pomocu industriálnej železnice The Metals budovať v roku 1816
Pre časť vlakov DART je konečná v stanici Bray
Časť vlakov DART končí v stanici Bray
Vlak s riadiacim vozňom #8313 na linke DART prichádza na konečnú stanicu Greystones
Pohľad na dvojkoľajnú stanicu Greystones, kde v smere Rosslare Europort končí elektrifikovaný úsek trate
(Ne-)zabezpečené železničné priecestie na okraji mestečka Greystones
Pohľad zo železničného priecestia smerom k tunelu
Predposledný tunel na úseku trate do mestečka Greystones, ktoré vidno v pozadí
Robotníci pri výstavbe ako aj železničiari pri prevádzke čelili mnohým problémom. Časté bolo padanie skál na trať, zosuvy pôdy a vlnobitie spojené s eróziou
Svoju mozaiku má na stanici Bray aj slávny konštruktér Isambard Kingdom Brunel ktorý postavil trať z Bray do Greystones
Kvôli astronomickým nákladom na stavbu, údržbu aj množstvo vykonaných zmien dostala trať meno Brunel’s Folly
Všetci majitelia železničnej trate (v súčasnosti Irish Rail) ľutujú rozhodnutie o trasovaní trate na útesoch
Pohľad na miesto kde bol skalný zárez a drevený most nahradený tunelom
Riaditeľom stavby železničnej trate z Bray do Greystones bol William Dargan, pričom Isambard Kingdom Brunel bol hlavný inžinier a architekt
Prvých 5 km trate z Bray do Greystones bolo najnáročnejších
S prirodzeným trasovaním železnice cez vnútrozemie nesúhlasil vlastník pozemkov, gróf z Meathu
#8631, linka DART, Bray Daly railway station
Kameňolomy v Dalkey - Dalkey Hill
Trasa pôvodnej industriálnej dráhy z kameňolomu na stavenisko prístavu v Dún Laoghaire
Doprava žuly po industriálnej železnici The Metals bola v najstrmšom úseku realizovaná pomocou pozemnej lanovky (funicular)
Trasa pôvodnej industriálnej dráhy z kameňolomu na stavenisko prístavu v Dún Laoghaire
Predchodca pobrežnej železnice v Dún Laoghaire - The Metals
DART radu IE 8520 #8630 smeruje na polostrov Howth
Pôvodná budova stanice v neoklasicistickom štýle slúžila cestujúcim v rokoch 1854 - 1971
Vľavo, na súčasnom nástupišti č. 3, končila pôvodná železnica Dublin and Kingstown Railway v rokoch 1837 –1854. Toto nástupište je oddelené zábradlím od zvyšku stanice
TransBus Enviro500 / Volvo B9TL #VT3 stojí na čele zástupu rôznych poschodových autobusov
Tabuľa na pláži Killiney Beach zakazuje púšťanie šarkanov z dôvodu blízkosti elektrifikovanej železničnej trate zapojenej do systému DART
Stanica vlakov DART Killiney na pobreží Írskeho mora
Stanica vlakov DART Killiney na pobreží Írskeho mora
Killiney beach v popredí, trať do centra Dublinu s vlakom DART IE 8100 Class v pozadí
Vlak DART radu IE 8100 #8323 na zastávke Killiney
Turistický vláčik priviezol cestujúcich na pláž
Multifunkčný vodič turistického autobusu
Predstaničný priestor stanice Heuston
Alstom Citadis 301/401 na zastávke pri železničnej stanici Heuston
Značka upozorňuje na premávajúce električky
Alstom Citadis #3011 prechádza mostom ponad Royal Canal
Stretnutie električky a kamiónu na moste v širšom centre Dublinu
Van Hool TX16 prechádza sklápacím mostom
Plaxton President / Dennis Trident upravený na turisticky cabrio bus prechádza cez Samuel Beckett Bridge
AEC Routemaster RM316 na turistickej hop on hop off linke
AEC Routemaster RM316 na turistickej hop on hop off linke
AEC Routemaster RM316 na turistickej "hop on hop off" linke
Airlink na linke 757 smeruje na letisko. Prechádza okolo Dublin Bikes Station No. 48
Alexander ALX400 / Volvo B7LDD #AV414 prechádza sklápacím mostom
Turistický autobus prechádza cez sklápací most
Volvo Olympian Alexander R DD5 (ex Dublin Bus #RV464) prechádza okolo Pearse Station
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie