Pochvaly alebo sťažnosti na fungovanie mestskej hromadnej dopravy je možné podávať elektronicky na e-mailovú adresu Dopravného podniku mesta Prešov, a. s. dpmp@dpmp.sk. Využiť taktiež môžete kontaktný formulár na oficiálnej webovej stránke dopravcu.
Pre efektívne vyriešenie vášho podnetu alebo postúpenie vašej pochvaly je potrebné v obsahu vašej správy uviesť:
- miesto udalosti (názov zastávky, ulice, smer jazdy na trase linky, ...),
- čas udalosti (deň, hodina, minúta, napr. dňa 26.04.2020 o 13:55 hod.),
- číslo a smer linky (napr. trolejbus linky 5, ak je to možné, aj evidenčné číslo vozidla*),
- popis udalosti
*Evidenčné číslo žltej farby sa náchadza na prednej a zadnej maske vozidla a taktiež na bočnici vozidla medzi prvými a druhými dverami. Je možné ho nájsť aj ako posledné trojčíslie na označenom papierovom cestovnom lístku.