Kde sa dá pochváliť či sťažovať na mestskú hromadnú dopravu?

Pochvaly alebo sťažnosti na fungovanie mestskej hromadnej dopravy je možné podávať elektronicky na e-mailovú adresu Dopravného podniku mesta Prešov, a. s. dpmp@dpmp.sk. Využiť taktiež môžete kontaktný formulár na oficiálnej webovej stránke dopravcu.

Pre efektívne vyriešenie vášho podnetu alebo postúpenie vašej pochvaly je potrebné v obsahu vašej správy uviesť:

  • miesto udalosti (názov zastávky, ulice, smer jazdy na trase linky, ...),
  • čas udalosti (deň, hodina, minúta, napr. dňa 26.04.2020 o 13:55 hod.),
  • číslo a smer linky (napr. trolejbus linky 5, ak je to možné, aj evidenčné číslo vozidla*),
  • popis udalosti

*Evidenčné číslo žltej farby sa náchadza na prednej a zadnej maske vozidla a taktiež na bočnici vozidla medzi prvými a druhými dverami. Je možné ho nájsť aj ako posledné trojčíslie na označenom papierovom cestovnom lístku.

Komentáre

K tomuto materiálu zatiaľ neboli pridané žiadne komentáre.

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.