Reakcia na: Papyr #969:
Ktovie, kto sedel za volantom. Teraz sa vodiči točia medzi vozmi jedna radosť.Hej, v BB prídeš na iné myšlienky určite
Re #970 pitto32: Áááále čoby! A čoho by sa báli? Vodič by mal sám nahlásiť chýbajúci CP na dispečing.
Náhodou, minule som pozoroval jedného LUXáka a čistil veľmi poctivo.
Vodič má udržiavať vozidlo v základnej čistote. Práce ako umývanie, vysávanie a pod. má na starosti platená firma, nie vodič.
Vladimír
Všetci: Ako ste si zrejme všimli, ponuka v katalógu obsahuje aj typy vozidiel, kde nie je žiaden záznam. Som si toho vedomý a mrzí ma to. Keď sme to s d3k0m pripravovali, kázal som nadefinovať vopred všetky typy vozidiel a domnení, že kým pri danom type nie je žiadne vozidlo, neukáže sa ani v ponuke. Opak je pravdou. Ale hádam toľko vydržíte.
Katalóg zatiaľ obsahuje všetky vozidlá počnúc #200 + Ikarusy 280 (ktoré začínajú od prvého vozidla - 149). Ostatné typy zatiaľ nedávam, pretože údaje, ktoré mám k dispozícii sú také chaotické, že by to bol viac zmätok a prehľad.
Re #959 Peter K: No veď tuším S499.1023 aj spomínal takúto možnosť. V zozname zastávok mať poslednú v zozname zastávku "Pod Bikošom", ale v hlavičke linky mať "Smer: Sídlisko III - Pod Bikošom". To by hádam bolo aj ideálne.
Čo sa týka Čierneho mostu, je pravda, že ľudia si už zvykli na Čierny. A dosť ma to štve, lebo kým sa tak zastávka nevolala, ako decko si pamätám, že každý, každý, každý volal priľahlý most Bardejovský.
Čierny most bol odjakživa nad traťou do Plavča. Meno dostal vďaka tomu, že smerom na Plaveč bola železničná doprava výrazne frekventovanejšia a hustá prevádzka parných lokomotív ho tak "zakopcila", že zostal od tých sadzí čierny. Veru, Čierny most bol preto Čierny, lebo aj v skutočnosti na rozdiel od Bardejovské bol výrazne čierny.