Na vystave Svet na kolesach je pred Mestskou halou vystavena ta uz davnejsie spominana RTO-cka. Je perfektne zrekonstruovana, chybaju jej len ziariace Emtesty ?
Bocny napis - SAD Presov - Vas dopravca, samozrejme nechyba...
Zial nebudem ju moct odfotit, tak keby mal niekto cestu okolo aj s fotakom, tak nech sa realizuje...
Napriek úprimnej snahe pripraviť na zajtrajší sviatočný deň mimoriadny update, nič z toho žiaľ nebude. Po márnom hľadaním dvoch fotiek, ktoré boli vyhotovené priamo dňa 13.5.1962 som si uvedomil, že boli odovzdané do tlačiarne pri vydávaní knihy o trolejbusoch ešte minulý rok. Celkom som zabudol že sú tam. A iné historické som len tak bez logickej náväznosti dávať nechcel. Tak si prosím zajtrajšie výročie pripomeňte len sami pre seba
V dnešnej dobe nič nie je isté. Aj Solaris môže náhle skrachovať
Ja osobne pri pomyslení na súťaž už ani nedúfam vo víťazstvo Karosy, ani vo víťazstvo Solarisu. Dúfam, že vyhrá lepší - taký, u ktorého si aj po 10 rokoch povieme, že to bola dorá voľba.
Re #334 Richard: Podľa mňa sa na unifikáciu hľadieť bude, no trolejbusy vyrávajú jedni i druhí.
Akurát ma mrzí, že sa nemôžem zbaviť dojmu, že v DPMP majú oveľa viac informácií (+ osobný zážitok z predvádzacej jazdy) o Škode 24 Tr ako o Solarise Trollino 12. Solaris by mal lepšie zapracovať...
Re #336 Pitto: Od 1.7. budú pre zmenu v čase prestávkovania trolejbusákov aj niektoré spoje L4 a 8 autobusové.
Re #337 Richard: Hehe... počkaj ešte a keď všetko dobre vyjde, od 1.9. budeš mať priame (no... priame jak priame) spojenie L17 Sídlisko III - Duklianska - Širpo - MK-2 - Sekčov - Šváby - Delňa
dovolte teraz moju uplne amatersku myslienku. Trasa L.48: Sidlisko III, Levocska, Vajanskeho, Nemocnica, Rusinska, Lesnicka, Svabska, Delna. ... urcite by bola viac vytazena ... si myslim ... ale mozno nie, kto vie. To mi len teraz tak napadlo :)))
Pozn: Ja sa vzhladom k svojmu povolaniu a miesta jeho vykonu nevzdam priameho prepojenia Sidliska III a Delne :)))
21 cestujúcich!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
To asi kvoli tomu,že nešla 308 , ale 306....
HA,HA,HA ,kvoli vnutornemu displeju....
JA: Nikdy som nebol na vyberovom konani v DPMP, ale som si isty, ze komisiu netvori iba Ing. Janus ako gen. riaditel, ale niekolko zainteresovanych. A nakoniec z davnejsieho osobneho stretnutia si nemyslim, ze by patril k takym ...
Karosa teraz ma na Slovensku raj, aspon nedavno sa vyjadrili jej predstavitelia, ze taky obrat na Slovensku ako v 2003 este nemali.
Kedze sa ma jednat o NP busy a s Citybusmi su pravdepodobne nie najlepsie skusenosti, vitazstvo Karosy nie je az take iste. Na druhej strane jazvecik este nie je v prevadzke dlho, aby sa definitivne dalo povedat, co je z dlhodobejsej prevadzky lepsie. A ak mam citovat Vladimira, tak urcite sa bude hladiet na unifikaciu medzi TB a AB. A i ked vyhra Karosa, este nie je vobec dane, ze mas pravdu.
Vladimir: Vdaka za vysvetlenie, "spadla mi sanka", tak tomu sa hovori uz kapitalizmus, normalne sa mi ten system oznacovacov velmi, velmi paci. .
Kedy sa namontuju dalsie nove Mielce ? Uz su tie chybajuce kable ?
Čítačky čipových kariet budú slúžiť na dve veci:
1. Revízor v čase kontroly priloží svoju kartu k ľubovoľnému označovaču a následne systém rozpozná revízorskú kartu a zablokuje všetky označovače.
2. DPMP pri tejto príležitosti rozšíri sortiment druhov CL. Okrem JCL papierových a PCL na čipovej karte pribudnú aj JCL na čipovej karte. Cestujúci si bude môcť na kartu nabiť určitý počet jázd daného druhu a potom pri nástupe do vozidla jazdy priložením ČK k označovaču odčítavať. Zároveň JCL na čipovej karte budú cenovo zvýhodnené oproti JCL papierovým, resp. každý x-tý JCL zakúpený na ČK bude zadarmo. Cestujúci bude mať možnosť používať ČK aj ako PCL aj ako JCL súčasne, t.j. napr. kúpim si na kartu mesačný PCL aj 10 JCL na 60 minút. V prípade, že mi skončí mesačník a nebude otvorená žiadna predajňa DP, budem mať v zálohe niekoľko JCL na karte.
Celkovo teda budeme mať tri druhy JCL (v poradí najlacnejší - najdrahší):
a) JCL na čipovej karte
b) JCL papierový - v predpredaji
c) JCL papierový - v doplnkovom predaji u vodiča
Re #325 Richard: Ikarusy 280 mám síce veľmi rád, ale to mi nebráni zastávať objektívny názor, že v dnešnej dobe je ich prevádzka pre udržania atraktivity cestovania v MHD skutočne nežiadúca. Okrem toho je už aj napriek snahe DP badateľné zhoršovanie ich technického stavu. Darmo 14-15 ročný Ikarus je predsa len starý.
All: Viem, že je to trošku megalomanskejšie, ale osobne mi je tiež celkom sympatická geniusova (furt neviem, ako mám ten nick skloňovať) myšlienka vyviesť obchvatový smer Petrovanská - Nábrežná komunikácia mimoúrovňovo najdjazdom. Veď by to nebolo až také komplikované - Petrovanská je 6 pruhov + široký stredový ostrovček. Viem si celkom živo predstaviť, ako v smere od Košíc dva pruhy vchádzajú do kruhového objazdu a ten úplne vľavo postupne stúpa oproti ostatným až napokon formou ľavotočivého nadjazdu prekrižuje dolepoložený kruhový objazd a ďalej pokračuje ako Nábrežná komunikácia smerom na Budovateľskú a Pod Kamennou baňou. Netreba tiež zabúdať, že hneď za ZVL je železničná trať a podľa mňa by bolo vhodné, aby ju obchvat mesta križoval mimoúrovňovo (úrovňový prejazd si neviem predstaviť), čomu už od ZVL nadvihnuté jazdné pruhy vyhovujú. Po prekonaní železnice sa cesta pomaličky položí na úroveň terénu.
To vies ty, ale vie to aj cestujuci? Pre neho je 18-rocna Skoda 14Tr symbolom hnusu oproti takej B961, Citybusu alebo Solarisu. Najvyssi cas kupovat nove trolejbusy - pretoze aj vzhlad je podstatny. Pre vlcaky snad najviac.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Papyr