Práve si prezerám knižný CP z letných prázdnin 2006.
Šokovalo ma to "ohlodanie" výkonov, neregistroval som, aby v tom období premávala v (6, +) L38 v 60´ intervale.
Bolo to len počas leta a potom sme sa vrátili k štandardným výkonom? Aký to malo vývoj?
Z letných prázdnin si spomínam na veľmi slabé výkony (historicky azda najslabšie) z roku 2012 (?).
Chlapci, už nekonšpirujte naozaj... Treba si prečítať poriadne tú výzvu. Je tam uvedený "predpokladaný" počet, čiže nemusí byť vôbec naplnený. Nikde tam nemáte ani uvedený dátum, resp. lehotu, tá likvidácia sa môže ťahať aj niekoľko mesiacov, nemusí to byť jednorazová záležitosť. A koniec koncov tam nemáte ani uvedenú tabuľku s konkrétnymi vozidlami, čo tiež napovedá, že v tejto chvíli asi (určite) DPMP nemá vybraných presne 10 autobusov a 5 trolejbusov Čítajte s porozumením a nevyvolávajte šotopaniku. Vidíte, že staré vozidlá postupne dosluhujú a bolo by hlúpe každý mesiac robiť súťaž na likvidáciu jedného vraku.
Bola, kedysi tam premávala linka 30. Ešte donedávna tam bola vykotvená spojka zo Škultétyho doprava na Budovateľskú, ale aj tú medzičasom zlikvidovali. Ináč prehodiť stopy by zvládli aj vlastní vrchári.
No tak ja viem, prečo to dali dole. Pretože to boli podvesné armatúry z Kremnice, ktoré spôsobovali neustále poruchy a spomaľovali trolejbusy. Lenže jednak podvesné vedenie typu Kummler&Matter je priamo určené na to, že armatúry v nepoužívaných smeroch sa dajú v priebehu veľmi krátkej dobe zvesiť a zase zavesiť, jednak dnes už máme ťahové armatúry, ktoré sú rýchloprejazdné.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
dejvid