Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Jan Vartas #25482:
3.3.2022 ak sa nemýlim som ju videl ešte s Primabankou aj keď na imhd písalo že už nemá
Novú CVR má aj 412, má niekto info, čo prezentuje?
To už nebodaj imhd nebude ukazovať či je vozidlo online? Lebo tento problém tu už bol viackrát a chvíľu to fungovalo a potom zasa nie.
Reakcia na: Jan Vartas #25478:
Máme.
Áno, tuším Hell Energy ak sa nemýlim
Máme novú CVR? Malo by ísť o 368.
Zdravím priatelia, neviete náhodou niekto kedy prídu zvyšné vozy SOR NB 12 a NB 18?
Reakcia na: MHD YT #25473:
Toto nie je oficiálna stránka DPMP, ale posuniem kompetentným. Vďaka.
Reakcia na: MHD YT #25473:
To normálne niekto vytrhol🙄
Dopravný podnik mesta Prešov dakto dal dole značku z zastávky zastávka je kúpeľňa keď ide smerom na sibirsku posielam aj fotky
Vo veci obstarávania parciálov sa začalo už niekoľké odvolacie konanie . Keďže kvôli eurofondom tu 11/2023 už musia byť funkčné stroje, tak to bude naozaj zaujímavé sledovať, ako to stihnú. Jediné šťastie môže byť, že cez parlament prešiel zákon kde obstarávateľ na vlastné riziko môže podpísať zmluvu aj pred kontrolou, čo ušetrí tak 2 mesiace (je tam samozrejme riziko korekcií). Pripomínam, že do 11/2023 by tu mali byť aj elektrobusy, ktoré doteraz nie sú v obstarávaní a DPMP hralo s UVO ping-pong, kde im 3x(!!!!!) zamietli súťažné podklady ako nezákonné, čo je určite v reáliách slovenského obstarávania rekord.
Reakcia na: dejvid #25469:
30 a 31Tr sa už nevyrábajú od novembra 2020
Takže teraz koniec výroby NB 12 a NB 18 bude znamenať aj koniec výroby 30 a 31 Tr? Nakoľko oni vyrábajú karosériu. ?
732 včera (zdroj Dopravný servis PO a okolie)
Reakcia na: Solider #25465:
Pokiaľ sa pamätám, tak 30 minútový interval na 2/5 jazdili len 3 trolejbusy (písal som si výpravu). Prestávka sa riešila najprv vynechaním jedného spoja na 2/5 a potom prejazdom trolejbusu linky 7.

Špičku na linke 7 popoludní robil najprv sólo trolejbus turnusu 30/04, neskôr autobus (turnus, žiaľ neviem).

Celková sólo výprava:

linka 1 - 4 trolejbusy v sedle + 2 špičky
linka 2/5 - 3 trolejbusy
linka 6 - 1 trolejbus
linka 7 - 1 trolejbus
linka 9 - 1 trolejbus

Asi 9 sólo trolejbusov zostalo v pracovný deň ako rezerva.
Reakcia na: Vladimír #25464:
Mám pred sebou CP z 1.9.1999, linka 2/5 int. 30 min., linka 7 v odp. špičke int. 30 min. Čiže ak správne počítam, na celý tento zväzok 2+5+7 bolo treba minimálne 5 vozov. Plus linky 6 a 9, čo sú dva vozy. Dokopy teda 7 vozov.

Podľa vozákov z 1.9.2003 (L2/5 int. 20 min., L7 int. 60 min. tiež od 1.9.2001) je tu 6 vozov (poradia 2/1 až 2/5 a 7/1 vzájomne sprejazdované). Čiže o jeden voz menej.

Samozrejme, táto "úspora" sa nevyrovná škrtom z Hagyariho úradovania, keď z liniek 4 a 8 ostalo len ohlodané torzo (to, čo je dnes, ani radšej nekomentujem).

Nadviazal som len na tvoju úvahu ohľadom linky 6 a toho, že sa nedožila otvorenia prebudovanej križovatky pri HM Tesco, kde mohla pokojne ďalej premávať z dôvodov, ktoré si načrtol - a nie, že by sa to nedalo, ale jednoducho nebol záujem, asi najmä zo strany mesta ako objednávateľa. A to nemusela premávať po Východnej, ale mohla priamo cez stanicu.
Reakcia na: Solider #25462:
Prepáč, ale aká zámienka na aké obmedzenie trolejbusovej dopravy, keď sám píšeš, že pri zrušení L6 a 9 v roku 2001 (obe v celodennom 60 min. int.) sa skrátil interval na L2/5 z 30 na 20 min.

To, že o 10 rokov neskôr za Hagyariho došlo k obrovským, dodnes nevykompenzovaným škrtom na výkonoch MHD, je predsa celkom iná doba, ktorú v roku 2001 nikto nepredvídal.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.