Asi som to už tu niekde písal, ale náš DPMP som si začal vážiť po každodennej skúsenosti s DPMK Tam sa na ranný spoj spoľahnúť nedá. Tu mi síce ráno občas príde BASORka namiesto klbáku, ale aspoň príde a systematické odriekanie spojov tu našťastie nepoznáme. Plus nie je to len vozidlami. Aj Košice majú dlhodobo problém s vodičmi.
Prečo sú niektoré vozidlá, ktoré boli odpredané súkromným osobám, označené ako vyradené historické #313; #320; #74) a niektoré iba ako vyradené #311; #319; #341)?
Že by nemali jedny aj druhé zberače Faiveley ex Lekov Blovice? Neviem o žiadnom dopravnom podniku v ČR a SR, který by používal iné.
A 25Tr má síce motor silnejší, než 24Tr ale mechanicky úplne zhodný.
Pokiaľ dobre viem, zberače na 30 Tr sú iné ako ma 25 Tr, takže to zrejme nepôjde. Ďalšou prekážkou môže byť záruka a pod.
A čo sa týka ostatných otázok, ja osobne to posúdiť neviem a nemôžem, keďže nemám v rukách katalóg . Ale predpokladám, že motor v 25 Tr nebude nejako extra kompatibilný s 24 Tr.
Priatelia z fachu, ako je to so #703? Vyjde ešte niekedy do ulíc? Píše sa pri nej, že je dočasne vyradená, takže osud má už asi spečatený
A ako sú na tom 25 Tr-ky? Včera po dlhej dobe vybehli #709 a #710 (aj to len kvôli mimoriadnemu režimu), zvyšok je v akom stave? Mala by sa v súčasnosti nejaká troloCiteliska vyradiť?
Ešte by ma zaujímali plány s #123 (ilúzie s historičákom si asi robiť netreba ).
Ďakujem vopred všetkým za odpovede.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
autobusar357