Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Náhodou cestovný poriadok trolejbusov z roku 1974 nemá niekto k dispozícii?
prajem všetkým šťastne a veselé vianočne sviatky a šťastný nový rok 2020
Reakcia na: Jur@j #24453:
Ďakujem, a tiež prajem pokojné a požehnané sviatky.
Reakcia na: Jur@j #24453:
Ďakujem, napodobne. 🙂
Milí dopraváci, nedopraváci, priatelia,

ďakujem vám za prejavenú dôveru, za vaše vecné a podnetné príspevky a za to, že ste aj tento rok pomáhali tvoriť obsah prešovskej sekcie imhd.sk, ktorá mimochodom tohto roku oslávila svoje 15. narodeniny. 🙂

Prajem vám príjemné a pokojné prežitie vianočných sviatkov, v novom roku veľa zdravia, šťastia a všetkého dobrého. Teším sa na spoluprácu v roku 2020. 😊
Reakcia na: Jur@j #24450:
Ja taktiež ďakujem za pravidelné informácie o tom, čo sa chystá atď. A taktiež si to cením. 🙂
Reakcia na: rexino #24449:
Tak si teda držme palce, aby sa 20-ročné sľuby konečne začali napĺňať.

Taktiež Ti chcem poďakovať, že sleduješ túto problematiku a pravidelne nás informuješ. Cením si to. 🙂 Až sa začnú riešiť výzvy, spracujem aj článok. 😉
Reakcia na: rexino #24418:
Všetkých 6 projektov bolo schválených. Teraz je ťah na meste a podniku. Niekedy vo februári prídu výzvy na predloženie žiadosti o nenávratný finančný príspevok. Zmluvy o poskytnutí NFP sa očakávajú niekedy v lete a následne sa môže pristúpiť k obstarávaniu. V prípade trolejov medzi OBI/NAY sa očakáva realizácia ešte v 2020. Zvyšné projekty je plán obstarávať a realizovať v 2021.
Reakcia na: N/A #24447:
No myslím, že od nás nie.
Už som sa raz pýtal ale tak... Prečo Prešov nemá na google maps zastávky ako Košice, Bratislava, Nitra? Od koho to záleží?
Reakcia na: Solider #24444:
Ja v podstate súhlasím so všetkými linkami, len pod Táborom je ten podjazd, to budú musieť nejak ešte vymyslieť, a napríklad na L19 by sa zase veľa krát museli dávať palice hore-dole, aspoň ja si myslím. Ale tá 28 by tiež nebol zlý nápad.
Cawte ľudia, ja si tiež myslim že treba zatrolejovať Šváby.
Teraz sice taký odveci príspevok ale čo je s 389?
Reakcia na: Jan Vartas #24432:
Podľa mňa by bolo najjednoduchšie zatrolejovať úsek Solivarská – Švábska, pričom za zastávkou Švábska by bol kruhový objazd, kde by sa trolejbusy mohli otočiť. Po zmene linkového vedenia v tejto oblasti by mohla premávať linka 28 (Švábska – mesto – Ľubotice a späť) takmer 80% pod vedením, v preklade s linkou 39 (Švábska – mesto – Čapajevova – Sídlisko III) tiež dosť veľký podiel pod vedením.

S linkami 22, 29 a 34 súhlasím, s linkami 10 a 19 nie. Linky 32 a 36 by mali byť podľa môjho názoru klasické trolejbusy s obojsmernou premávkou cez Hlavnú s otočením buď v meste alebo na plánovanej slučke Levočská/Clementisova 🙂
Reakcia na: rpopo #24442:
Obávama sa, že Tvoj pôvodný príspevok vyznel presne tak, ako si to nemyslel: "Parciál je nepoužiteľný džad."
Reakcia na: Bmpeer #24441:
To tak samozrejme nie je, veď technológia je rovnaká ako u elektrobusov a tie idú bez problémov. Zlínske pomery nepoznám, neviem ako dlhý je úsek bez vedenia, kde to jazdí, ale povedzme ak máš rozdelenú linku vzdialenosťou pod vedením 80% a mimo vedenia 20%, myslím si že prúdové obmedzenia riešiť nemusíš a môžeš z tých bateriek ťahať koľko len chceš. Len keď to niekto chce použiť tak, že iba časť z linky ide pod napätím, tak holt za súčasných technológií iné východisko ako obmedzenie nevidím. 🙂 Nijako nehaním parciály, iba vysvetľujem.
Reakcia na: Dispecer #24440:
Však to je jasné. Ja len aby sa nepaušalizovalo že parciálny trolejbus = vražda do kopca.
Reakcia na: Bmpeer #24438:
Závisí to iba od nastavenia toho-ktorého vozidla a jeho výzbroje. Banskobystrické TNB bolo nastavené veľmi úsporne (pravdepodobne s cieľom získať čo najväčší dojazd), zlínska 26 Tr zase tak, aby rozdiel vo výkone nebol veľmi citeľný (čo však znamená kratší dojazd).
Reakcia na: Bmpeer #24438:
Záleží zrejme od nastavenia obmedzenia. Batériám vyslovene nerobí dobre vysoký prúd ...
Reakcia na: rpopo #24436:
Parciálmi som už cestoval kade-tade, v Zlíne do brutálneho svahu na konečnú "Za kapličkou" šla 26 Tr-ka na baterky úplne štandardne, ako aj pod vedením.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.