To s tou 364-kou som zase nemyslel tak vazne...? Taktiez, som pocul, ze vodici z 368 by sa mohli nakoniec dockat noveho vozu, tak uvidime, kto ich nakoniec schyta...
364 je síce jeden z tých dobrých Citelisov, ale si myslím, že partia je teraz určite spokojnejšia so Solarisom. Ani vodič, čo má teraz 364, by nebol veľmi rád keby mal zase dostať nejaký iný autobus. Ani mne by potom nebolo dobre, keby partia s 391 dostala naspäť 364, alebo iný Citelis. Aj tak ide 391 do Poľska, opraví sa predná maska, donesú ju tu a môže ísť von.
Tak 377 keď nabúrala tiež bola ešte v záruke. Ale určite mal autobus poistku. A taktiež nakoľko 391 je používaný ako "diaľkový" autobus tiež mal nejakú vyššiu poistku. Možno sa mýlim, ak hej tak ma opravte. ?
A aby som nespamoval malo, tak by ma este zaujimalo, preco si kazdy (kto o tom hovori/pise), ze 377 by mala ist na spicky a ze ich osadka dostane novy autobus? Nikdy neplatilo, ze sa bude presuvat autobus s najnizsim evidencnym cislom, vozy 377 - 380 su rovnako stare...dokonca niekedy neplati ani to, ze na spicky sa trvalo zadeli autobus, ktory je starsi.
To sa mimochodom uz stalo aj predtym, ak sa pamatate...osadka, ktora mala vtedy 361 nedostala novy autobus, ale 368...a nodstala ho ani, ked prisla druha a ani ked prisla tretia seria (aj ked je pravda, ze osadka sa odvtedy znacne pomenila).
377 nedostali novy autobus dvakrat za sebou...predsa este pred 391 a 392 prisla jedna seria (384-386)...ono sa uz davnejsie predtym hovorilo, ze su iste osadky, ktore nedostanu novy autobus z nejakych dovodov, co sa nakoniec potvrdilo - radsej dali Solaris osadke, ktora uz Solaris mala...
Potvrdzujem, 391 havarovala na 211/7. Nové Solarisy mali dostať partie 366, 368 a 377, ale 396 asi dostane partia s 379, nakoľko majú rozbité dvere. A stalo sa to tak, ako píše Erik709. Takže 391 pôjde do Poľska ?
K tomu zadeleniu. Dvakrát za sebou dostali nový voz napr. osádka z 377->392, nevidím dôvod prečo by tomu nemohlo byť tak aj teraz. Na najbližší mesiac zrejme dostanú nejaký Citelis. Najvhodnejšie mi príde, že jeden z kamiónov, ktorý privezie nové kĺbové Solarisy, môže rovno zobrať nabúranú 391. A podnik by to nemalo nejako extra stáť nakoľko bola a je v záruke. K dnešnej nehode. 391 vykonávala spoj linky 28 do Ľubotíc. Vodič taxíka išiel podľa informácii skoro 90 km/h, stratil kontrolu nad riadením na zľadovatelej? vozovke, prešiel do druhého pruhu, kde dostal šmyk a tam doňho v pomalej rýchlosti narazil autobus. Celá predná maska a čelo je polámané a sklo je taktiež rozbité. Vodičovi autobusu ani jeho cestujúcim sa nič nestalo, no vodič taxíka má trieštivú zlomeninu nohy a jeho cestujúca utrpela taktiež ľahké zranenia.
A kedy chcu ist vlastne nove Solarisy von? Ak by dostali novy Solaris, niekto by musel podpisat papier, ze ho preberaju...zatial som nic take nepocul...navyse, to by bol nezmysel davat jednej osadke dvakrat za sebou novy voz...pocul som cosi o zadelovani novych vozov v partii 211/x...vobec by ma neprekvapilo, keby nove Solarisy dostali osadky z 378, 379 a 380 a nie "Citelisaci"...ale to uz len tipujem, o tom mozete mat nejake info skor vy.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Erik709