z dneška - 121/2 - 713
121/10 - 93
kdesi som čítal, že 386 mala nehodu, ale dnes už je v premávke
na l.1 o 16,30 zo Solivaru išla 91 a na tabuliach mala iba číslo linky
Na 212/3 poobede už 360.
Podla istého asi aj najstaršieho slabšieho šotouša mala tá 376 poruchu na hlavnej križovatke pred hotelom šariš ? .
115ka o 15.00 prechádza bez cestujúcich hlavnou križovatkou od Trojice smerom na DP .O nehode ani poruche neviem a poradia vozov by aj sedeli-104 L.8 o 5min. 714 L.4
Úsek cesty medzi Prešovom a Malým Šarišom bol spoplatnený mýtom, jednotkami boli vybavené aj 371-374 a 348.
Od 1.1.2014 musia mať jednotky všetky vozidla premavajúce po cestách 2 a 3 triedy.
Špičkári, ktorí robili linku č.21 robili len turnusy tejto linky a 222/10, neskôr dostali aj linku č.34
Dnes nastala zaujimava situacia. Spoj s oznacenim "C" o 6:34 do Kanasa z Velkej posty bol vypraveny a naopak, L46 o pol siedmej do Ruskej, ktory cez prazdniny robil prave ten turnus, ktory mava skor zmienovany spoj do Kanasa vypraveny nebol, a nevidel som ani ziadny nahradny spoj. Inak na to, kolko autobusov nejazdi to este dneska vyzera dobre.
Ten o jednej vychadza na 212/3, na stranke dpmp bolo pisane, ze ten o 17:00 bude robit 212/2 (za predpokladu, ze sa s turnusmi nemiesalo).
6 autobusov nie je 100% fit, u niektorych si sice nie som uplne isty, ale ich absencie znamenaju, ze to asi nebude uplne v poriadku - 333, 361, 364, 368, 369 a 385. Uvidime, kolko z nich daju do zajtra do poriadku (divil by som sa, keby to bola 333), ak nebudu vypravene moze to vyzerat zaujimavo.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Polio
111/1 - 711
111/2 - 705
111/3 - 712
111/4 - 706
121/1 - 714
121/2 - 717
121/3 - 708
121/4 - 709
121/5 - 716
121/6 - 99
121/7 - 707
121/8 - 718
121/9 - 715
121/10 - 117
121/11 - 713
201/1 - 374
201/2 - 372
211/1 - 384
211/2 - 379
211/3 - 378
211/4 - 362
211/5 - 367
211/6 - 365
211/7 - 380
211/8 - 386
211/9 - 352
221/1 - 375
221/2 - 370
221/3 - 357
221/4 - 356