Čo by bolo pekné mať aj u nás? Školáky? Veď školských spojov máme habadej. A pokiaľ sa jedná o typ, po Arese netúžim.
Re #484 Shadow: Iste, samotné zmena trasy L24 je logická. Ale spôsob rekonštrukcie križovatky, ktorá umožnila túto zmenu trasy mi navodzuje nevoľnosť. Ak by som mohol voliť, radšej by som mal L24 po Clementisovej, ale starú križovatku.
Vlado : To si ma potesil s to dvadsatstyrkou. Konecneeeeee.
pete : skoda... ja som totiz do zvuku rozbiehajucej sa 751 doslova zamilovany. Samozrejme elektrika ma spustu vyhod aj ja ju presadzujem. Ale Pegas je Pegas. Najma teraz , ked tahali aj dvojmo, tak to buracanie mi jezilo vsetky chlpy. Ja si nemozem pomoct, ale je to nadhera.
S499: Ide o ES typu Siemens KGS 93-S pre menej zaťažené odbočné trate. Kódovanie pokiaľ viem tam nie je. Traťové suhlasy su súčasťou tohto zariadenia niečo na spôsob RPB. Zajtra Ti pošlem mail so síce nekvalitnou, ale fotkou pohladu na monitor a zistim ostatné. A čo ten môj autoblok a PZZ čo som Ti pred časom poslal? Pozrel sa niekto na to?
Esíčko:No mňa by zaujímalo hlavne prečo k tým poruchám dochádzalo,čo je tam za TZZ,či je tam prenos kódu a tak.Môžem sprostredkovať aj kontakt so zabezpečovákmi aj dispečermi z DOZZ Holešovice-Kralupy alebo s ľuďmi z AŽD Praha...
Nechapem o čo Ti ide, v trombelusoch sa nevyznam, s priznanim sa k tejto skutočnosti nemam žiadny problém. Myslím, ze vyraz noha z plynu ma uvodzovky, čím je myslený obrazný charakter damého vyrazu.
S499 špecifikuj požiadavky. Na "Op" sa jazdilo nejake 2-3 dni a kedze je medzi Prešovom a Veľkym Šarišom celkom 9 PZZ, taky nakladny vlak to robil za "30" minút...
re esicko, trolejbusy a noha z plynu: nono! nonono! lebo ja potom prehlasim pravy rajcak hnacieho vozidla es499.0 za tiahlo lanka kombinacnych stykacov! nono! :-D)
S499.1023: Tak dnes silne zaplakalo moje dopravacko-zabezpecovacke srdce. PZZ v Prešove ostali AŽD, ale z blizkosti priecesti zmizli izolovane styky a samozrejme aj stykove transformatory, su tam uz len skrinky pre ASE, ktory vyhodnocuje prejazd vlaku cez priecestie. Ovladanie zrejme zabezpecuju pocitace naprav. Na byvalom izolovanom styku ktory uz tam nie je som videl skrinku s lanami do kolaje - ziadny snimac pocitaca naprav tam nebol. Na co ta je neviem a nevedel ani vystudovany ing. v obore. Bol som aj na riadiacom pracovisku dispecera ktory aj ked tam ma elektronicke stavadlo, musi kreslit splneny grafikon na papier farbičkami Bol som pozriet aj neutralne pole na priecesti ul. Levočska, pre vlaky ma nieco cez 100m. Trolejbusy si tam poniektori iba lahko zdvihli "nohu z plynu". Na PZZ boli robene upravy znovuzfunkcnenia
Pitto