Nie, tam je len zelena a cervena - skupinove odchodove umiestnene za krajnou vyhybkou platne pre vsetky kolaje. Ina ako VOLNO som myslel na rucnu privolavacku, V alebo Op rozkaz. Nevies ze ZSR trpi zvlastnou formou masochizmu? Do najdolezitejsich stanic dat to najprimitivnejsie zab. zar., vid Kosice, Presov, ale aj Leopoldov, Cierna n.T. SRT.
J
A ak ide o také mestá ako Viedeň či Praha, ktoré o troloch ani nerozmýšľajú,.. Treba porovnávať CNG bus a Diesel bus. Keby to však cenovo vyšlo nakoniec rovnako, tak vždy má CNG ekologickú výhodu a tá je nezanedbatelná.
Aj keď samozrejme v každom prípade vyhráva vo všetkých smeroch trol.
Re #373 S499.1023: Videl si kapitálovú dotáciu štátu za posledné roky. Vieš, že ten minulý dostal DPB 103 mil na reko busov na pohon CNG. Mohol síce vymeniť len motory a dať tam bomby (ako 3600) ale využil št. rozpočet a spravil si za štátne aj reko vozov. Síce nie moc kvalitnú, ale predsa.
Re #381 galiysoha: CNG bus je drahší, o takmer milión pri kĺbovej verzii (mám ten pocit) ale na 1km sa dá ušetriť až 5Sk. To je pri denných 200km 365tis. za rok. Áno aj plyn je vyčerpateľný, ale pohyby cien plynu nie sú tak kolísavé, za posledné roky majú vďaka posilovaniu koruny mierne klesajúsu tendenciu (myslím svetové ceny plynu). Ak by nebola plynofikacia, niečo na korupciu sa už najde, bohužial a radšej pomalší CNG ako rýchlu naftu, aj keď je to aj o sprevodovaní. CNGvraky sú hore DD rovnako rýchle ako klasik Karosy. Najradšej trol.
Plynofkácia starín je z núdze cnosť, lepšie by bolo keby ročne pribudlo 50 nových CNG, ako 30 Vrakos.
Vladimír: Prešov by mal dopadnút podľa všetkého +/- 0. Horšie to bude s BA či KE. Napríklad cestná daň je príjmom VUC a ten sa má starať o cesty 1. a 2. triedy. Ale v týchto mestách ich spravuje magistrát, tak teraz nevedia čo a ako. Hlavne BA sa búri, keďže bratislavský automobilizmus = slušné prachy, žalostný stav povrchu cestnej siete,...
Myslím si však, že Prešov robí chybu, že sa po CNG neohliada. Čas ukáže.