Nemajú sa dôvod hádať. Číslo 21 bolo odjakživa označením fintickej linky, zatiaľčo do Malého Šariša jazdila celé desaťročia L23.
Takto sa vlastne len vráti určitá obdoba stavu spred roka 2001, kedy sa L21 a 23 zlúčili do jednej linky.
V Košiciach majú špeciálnu električku, ktorá čaká na rýchliky a vozí študentov na intráky. Možno by sa hodil nejaký školský spoj viazaný na príchod týchto vlakov.
Dúfam, že 123 aj napriek novým dodávkam trolejbusov nebude vyradená, pretože je to môj najobľúbenejší trolejbus a mohol by sa aspoň zachovať ako historicky keď už niet 78
Tento typ tlačidiel má problém v tom, že sa sám stláča a nedarí sa to odstrániť. Takisto je problém v nastavení citlivosti na dotyk. Preto viacerí dopravcovia prechádzajú naspäť k mechanickým tlačidlám umiestnených mimo dverí.
Podľa môjho názoru je ideálna kombinácia tlačidiel aj madlá, aj dvere. Čiže presne tak ako to má najnovšia várka TR.
SORka mala kedysi bezproblémové tlačidlá, no novší typ (720-736) je dosť nespoľahlivý. Najnovšia várka má opäť iné tlačidlá, neviem však povedať, či sa zmenil len dizajn alebo aj princíp fungovania (doposiaľ kapacitné tlačidlá).
Nie, konania o námietkach sú neverejné a nechcem špekulovať, čo sa tam stalo.
Je to ale problém, lebo notoricky dlhé diaľničné tendre sú spôsobené práve týmto. Niekto sa prihlási, vylúčia ho, podá námietku, odvolá sa proti rozhodnutiu, niekedy nariadi UVO nanovo vyhodnotiť ponuky atď.
Na druhej strane tie dotykové tlačidla minimálne v SORkach vedia byť občas absolútne necitlivé na dotyk. Neraz som zažil keď niekto nevedel otvoriť tak musel vodič otvoriť všetky dvere. Taktiež pri nástupe keď sú tie tlačidla v strede dverí tak to ľudia často stlačia a ostanú stať v strede dverí. Tlačidla popri dverách v tomto trocha lepšie smerujú ľudí z vonka, kde majú stáť, aby neblokovali ľudí na výstup.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Tomas