Lebo nám nechýbajú 12-metráky. Nám chýbajú hlavne 18-metráky. A v podniku si veľmi dobre uvedomujú, že kúpiť schodíkovú Karosu je ešte väčší krok späť než kupovať ojazdené Citelisy či prenajímať si hrbaté SORky.
A čo sa týka Tedomov, každý vie, že tie vozidlá boli zlé už na papieri. Nehovoriac o tom, že vozidlá tejto značky podnik neprevádzkuje a problém by bol aj s dielmi.
No vravim to preto, ze napriklad pri tej L33 na Delnu som pozeral zastavky na Sirpe a nebolo tam nic, preto som si myslel, ze v tomto smere nic nejazdi a dalsie zastavky som uz nepozeral. A bum, zrazu dva spoje zacinaju na Karpatskej, co som zistil nahodou. Takisto v opacom smere naco zobrazovat zastavky na Sirpe, ked tam nic nejde? Co mam z toho, ked sa tam aj tak nedostanem. Pri L30, 36 a 44 mi vobec nedava zmysel zobrazovat smer kompletne bez poriadku.
Este doplnim, ze ja dokazem vypnut aj konkretne zastavky na linke alebo aj cely smer na linke. V tomto pripade by to nemalo dosah na vyhladavac spojeni, takze je to pouzitelne.
Vdaka za navrhy. Co sa L10 tyka, napad sa mi paci a poznacim si ho. Pre kratsie vyluky a obmedzenia nie je vhodne tieto stlpce mazat. Pri dlhsich alebo neurcitych obmedzeniach to ma zmysel, avsak musime si premysliet, odkedy tie stlpce opatovne zapnut.
Pri ostatnych linkach by som smery a zastavky nemazal, pretoze to bezneho cestujuceho moze len zmiast.
Ina situacia by bola, ak by dopravca poslal data a v nich by to zrusil. To by sme samozrejme nezobrazovali aj my, aby to korespondovalo s vyveskami.
Toto nedokážem ovplyvniť, toto robí skript automaticky. Keďže v opačnom smere rozlíšenie dní existuje, rozdelilo stĺpce na celej linke.
Čo sa týka vymazania neobsluhovaných zastávok, ešte si to premyslím. Neviem sa rozhodnúť, čo je pre bežného (nešoto) používateľa zrozumiteľnejšie. Ak tam má svoju zastávku a nie sú žiadne odchody (domyslí si, že sú zrušené) alebo svoju zastávku vôbec nenájde.
A v opačnom smere taktiež dať len Pod nadjazdom, bez vysvetlivky A. Prepáčte, že trocha spamujem. Ale snažím sa, aby sa v niektorých prípadoch CP zľahčil.
Pri nových CP by som odporúčal pri L10 smer Hollého stiahnuť CP do jedného, keďže všetky dni sú identické, pri L24 vymazať zastávky Poliklinika a Obrancov mieru, keďže v tomto smere sú touto linkou neobsluhované a potom pri L30,33,36,44 vymazať smery, ktorými nepremáva ani jeden spoj.
1. Jednak je vinné mesto pre totálny nezáujem a jednak vedenie firmy, lebo dostatočne neargumentuje (a to by mal robiť riaditeľ).
2. Pokiaľ ide o generálne opravy, prehliadky atď., tak tu sa DP zastanem. Nerobia sa preto, že na to treba papiere (teda aspoň ja mám také informácie priamo od zdroja, ktorý na to povolenie mal a robil ich). Vymeniť plech je jedno a GO vozidla je druhé. Výmenu plechu na vozidle riaditeľ nepreberal, ale vozidlo po GO bol prevziať (skontrolovať) osobne. Pokiaľ ide o bežnú údržbu, tak sa určite robí dobre, lebo na rozdiel od Bratislavy sa v premávke ešte žiadne vozidlo nerozpadlo.
3. Projekty sú pekná vec, ale zdĺhavá. A podnik je momentálne v situácii, keď už včera bolo neskoro. Osobne som toho názoru, že momentálne neostáva nič iné len kúpiť, buď za hotové alebo na leasing lebo nakoniec budú ľudia chodiť pešo (teda aspoň čo sa týka autobusov).
4. K starému vedeniu. Môžeš vysvetľovať, búchať a kričať koľko len chceš, ale "hluchý" ťa aj tak počuť nebude. A keď predsa, tak ťa nakoniec vyprevadí kopancom.
5. Pokiaľ ide o to, že máš iný názor, tak ja s tým problém nemám. A ak tú starú sólo šunku spískal niekto iný, tak nemám problém priznať, že som to asi zle pochopil, za čo sa zároveň ospravedlňujem. Osobne si však myslím, že za firmu ako celok zodpovedá výhradne jej riaditeľ.
Pe Ha